דף הבית » מעניין » ההיסטוריה של שם המשפחה סורטי

ההיסטוריה של שם המשפחה סורטי

ההיסטוריה של שם המשפחה סורטי

מקורותיו של שם המשפחה של סורטי

מקורו של שם המשפחה Sorti הוא באזור האיטלקי של לומברדיה. משערים שזה נגזר מהמילה הלטינית sortire, שפירושה "לבחור" או "לבחור". סביר להניח שהשם ניתן למישהו שנבחר למשימה או תפקיד מסוים. מאמינים שמשפחת סורטי התיישבה לראשונה בעיר מילאנו בסוף המאה ה-17. משם התפשטה המשפחה ברחבי האזור, ולבסוף התיישבה באזורים אחרים של איטליה ומחוצה לה.

התפשטות שם המשפחה של סורטי

שם המשפחה סורטי התפשט ברחבי אירופה במהלך המאה ה-19. הוא נמצא לרוב באיטליה, צרפת, ספרד ופורטוגל. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. השם Sorti נפוץ במיוחד בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר. הוא נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

המשמעות של שם המשפחה סורטי

מאמינים ששם המשפחה של Sorti נגזר מהמילה הלטינית sortire, שפירושה "לבחור" או "לבחור". משערים שהוא ניתן למישהו שנבחר למשימה או תפקיד מסוים. נהוג לחשוב שהשם שימש גם ככינוי למי שהיה בר מזל או בר מזל במיוחד. סביר להניח שהדבר נובע מהעובדה שהמילה sortire פירושה גם "הגרלה" או "להטיל גורל".

הפופולריות של שם המשפחה של סורטי

שם המשפחה Sorti נמצא לרוב באיטליה, צרפת, ספרד ופורטוגל. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, השם Sorti הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר. הוא נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סורטי

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של סורטי, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי ג'וזפה סורטי, השחקן והבמאי הצרפתי ז'אן קלוד סורטי, והשחקן והבמאי הספרדי אנטוניו סורטי.

דעה אישית

שם המשפחה של סורטי הוא שם משפחה מעניין, עם היסטוריה ארוכה ומגוונת. מאמינים שמקורו במחוז לומברדיה האיטלקי, ומאז התפשט ברחבי אירופה ומחוצה לה. משערים שזה נגזר מהמילה הלטינית sortire, שפירושה "לבחור" או "לבחור". הוא גם חשב שהוא שימש כינוי למי שהיה בר מזל או בר מזל במיוחד. השם Sorti נפוץ במיוחד בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר. הוא נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. ישנם גם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סורטי, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי ג'וזפה סורטי, השחקן והבמאי הצרפתי ז'אן קלוד סורטי, והשחקן והבמאי הספרדי אנטוניו סורטי. אם תרצה ללמוד עוד על שם המשפחה של Sorti, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן