דף הבית » מעניין » לופו: מדריך מקיף לשם המשפחה האיטלקי

לופו: מדריך מקיף לשם המשפחה האיטלקי

2023-05-05 23:48:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה לופו?

שם המשפחה האיטלקי לופו נגזר מהמילה הלטינית lupus, שפירושה "זאב". שם המשפחה נמצא לרוב באיטליה, שם הוא שם המשפחה ה-45 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-2,902 הנפוץ ביותר.

גרסאות של שם המשפחה לופו

לשם המשפחה לופו יש כמה גרסאות, כולל לופי, לופיני, לופוזי, לופונה, לופוני ולופוריני. גרסאות אלו נגזרות כולן מהמילה הלטינית לופוס, שמשמעותה "זאב".

שכיחות שם המשפחה לופו

שם המשפחה לופו נפוץ ביותר באיטליה, שם הוא שם המשפחה ה-45 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-2,902 הנפוץ ביותר.

לופו באיטליה

באיטליה, שם המשפחה לופו נפוץ ביותר באזורי קמפניה, לאציו וטוסקנה. הוא נמצא גם באזורים אחרים, כולל אברוצו, קלבריה, אמיליה-רומאניה, לומברדיה, מרשה, מוליסה, פיימונטה, פוליה, סרדיניה, סיציליה וונטו.

לופו בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה לופו נפוץ ביותר במדינות קליפורניה, ניו יורק וניו ג'רזי. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל אריזונה, קונטיקט, פלורידה, אילינוי, מסצ'וסטס, מישיגן, פנסילבניה, טקסס וושינגטון.

לופו במדינות אחרות

שם המשפחה לופו נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארגנטינה, ברזיל, קנדה, צרפת, גרמניה, מקסיקו, פורטוגל, ספרד ובריטניה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לופו

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לופו, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי קרלו לופו, השחקן והבמאי האיטלקי ג'וזפה לופו, השחקן והבמאי האיטלקי סלבטורה לופו, השחקן והבמאי האיטלקי וינצ'נזו לופו, השחקן והבמאי האיטלקי אנטוניו לופו, והשחקן האיטלקי הבמאי ג'אקומו לופו.

טבלת השכיחות של שם המשפחה לופו

מדינה דַרגָה
אִיטַלִיָה מקום 45
ארצות הברית מקום 2,902
ארגנטינה לא ידוע
בְּרָזִיל לא ידוע
קנדה לא ידוע
צָרְפַת לא ידוע
גֶרמָנִיָה לא ידוע
מקסיקו לא ידוע
פּוֹרטוּגָל לא ידוע
סְפָרַד לא ידוע
הממלכה המאוחדת לא ידוע

שם המשפחה לופו הוא שם משפחה איטלקי ותיק מאוד, בעל היסטוריה ארוכה ומעניינת. הוא נגזר מהמילה הלטינית lupus, שפירושה "זאב", והוא נמצא לרוב באיטליה, שם הוא שם המשפחה ה-45 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-2,902 הנפוץ ביותר. לשם המשפחה יש כמה גרסאות, כולל לופי, לופיני, לופוזי, לופונה, לופוני ולפוריני. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לופו, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי קרלו לופו, השחקן והבמאי האיטלקי ג'וזפה לופו, השחקן והבמאי האיטלקי סלבטורה לופו, השחקן והבמאי האיטלקי וינצ'נזו לופו, השחקן והבמאי האיטלקי אנטוניו לופו, והשחקן האיטלקי הבמאי ג'אקומו לופו.

שאלות ותשובות

מה מקור שם המשפחה לופו?

מקור שם המשפחה לופו הוא לטיני, שמקורו במילה לופוס, שפירושה "זאב".

באילו מדינות נמצא שם המשפחה לופו?

שם המשפחה לופו נמצא לרוב באיטליה, שם הוא שם המשפחה ה-45 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, ארגנטינה, ברזיל, קנדה, צרפת, גרמניה, מקסיקו, פורטוגל, ספרד ובריטניה.

מהן כמה גרסאות של שם המשפחה לופו?

לשם המשפחה לופו יש כמה גרסאות, כולל לופי, לופיני, לופוזי, לופונה, לופוני ולופוריני. גרסאות אלו נגזרות כולן מהמילה הלטינית לופוס, שמשמעותה "זאב".

האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לופו?

כן, יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לופו, כולל השחקן והבמאי האיטלקי קרלו לופו, השחקן והבמאי האיטלקי ג'וזפה לופו, השחקן והבמאי האיטלקי סלבטורה לופו, השחקן והבמאי האיטלקי וינצ'נזו לופו, השחקן והבמאי האיטלקי אנטוניו לופו, והאיטלקי השחקן והבמאי ג'אקומו לופו.

סיכום

שם המשפחה האיטלקי לופו נגזר מהמילה הלטינית lupus, שפירושה "זאב". הוא נמצא לרוב באיטליה, שם הוא שם המשפחה ה-45 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-2,902 הנפוץ ביותר. לשם המשפחה יש כמה גרסאות, כולל לופי, לופיני, לופוזי, לופונה, לופוני ולפוריני. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה לופו, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי קרלו לופו, השחקן והבמאי האיטלקי ג'וזפה לופו, השחקן והבמאי האיטלקי סלבטורה לופו, השחקן והבמאי האיטלקי וינצ'נזו לופו, השחקן והבמאי האיטלקי אנטוניו לופו, והשחקן האיטלקי הבמאי ג'אקומו לופו. כדי ללמוד עוד על שם המשפחה לופו, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן