דף הבית » טופ 100 » ההיסטוריה של שם המשפחה בלפר

ההיסטוריה של שם המשפחה בלפר

2023-04-19 23:52:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה באלפר?

שם המשפחה בלפר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "בלפר", שפירושה "נועז" או "אמיץ". נהוג לחשוב שהשם ניתן לאדם שהיה אמיץ או אמיץ בקרב או בחיים. סבורים גם שהוא ניתן למי שהיה מנהיג או אדם בעל רצון חזק.

מקורו של שם המשפחה בלפר

מקורו של שם המשפחה בלפר הוא בגרמניה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו אוסטריה, שוויץ וארצות הברית. משערים שהוא הובא לארצות הברית על ידי מהגרים גרמנים בסוף המאה ה-19.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה באלפר

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה בלפר, כולל השחקן והבמאי הגרמני-אמריקאי, רוברט בלפר. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים כמו "הסנדק" ו"צייד הצבאים". אדם מפורסם נוסף עם שם המשפחה בלפר הוא השחקן, הבמאי והמפיק האוסטרי-אמריקאי, מקס בלפר. הוא ידוע בעיקר בזכות עבודתו בסרטים כמו "הבריחה הגדולה" ו"השבע המפואר".

שם משפחה באלפר במאה ה-21

שם המשפחה בלפר עדיין נפוץ למדי במאה ה-21. הוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, גרמניה, אוסטריה ושוויץ.

שם משפחה באלפר בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה בלפר נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק וקליפורניה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו טקסס, אילינוי ופלורידה.

שם משפחה באלפר בגרמניה

בגרמניה, שם המשפחה בלפר נמצא לרוב במדינות בוואריה, באדן-וירטמברג ונורדריין-וסטפאליה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו הסה, סקסוניה התחתונה וסקסוניה-אנהלט.

שם משפחה באלפר באוסטריה

באוסטריה, שם המשפחה בלפר נמצא לרוב במדינות וינה, אוסטריה התחתונה ואוסטריה עילית. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו שטיריה, קרינתיה וטירול.

שם משפחה בלפר בשוויץ

בשוויץ, שם המשפחה בלפר נמצא לרוב בקנטונים ציריך, ברן ובזל-שטאדט. הוא נמצא גם בקנטונים אחרים כמו ארגאו, לוצרן ותורגאו. שם המשפחה בלפר הוא שם ייחודי ומעניין עם היסטוריה עשירה. זהו שם שעבר דורות ועדיין נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. זה שם שקשור באומץ, כוח ומנהיגות, וזה שם שימשיך לעבור לדורות הבאים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן