דף הבית » אנציקלופדיה » ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה שילה

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה שילה

2023-06-05 11:47:00+02:00

מקור שם המשפחה שילה

שם המשפחה שילה הוא ממקור עברי, נגזר משם המקום המקראי שילה. השם מוזכר בברית הישנה של התנ"ך, ומאמינים שהיה המקום הראשון בו נשמר ארון הברית. השם נגזר מהמילה העברית שילה, שפירושה "שלוה" או "שלווה". שם המשפחה שילה נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארה"ב, קנדה, ישראל ובריטניה. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה וקליפורניה. בקנדה, השם נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בישראל, השם נמצא לרוב בערים ירושלים ותל אביב. בבריטניה, השם נמצא לרוב בערים לונדון ומנצ'סטר.

וריאציות של שם המשפחה שילה

לשם המשפחה Shiloh יש כמה וריאציות, כולל Shiloh, Shilo, Shiloe, Shilohs, Shilohy ו- Shilohi. השם מאוית לפעמים גם כשילו, שילו, שילו, שיילו, שילוהי ושילואהי.

שכיחות שם המשפחה שילה

שם המשפחה שילה נפוץ ביותר בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-4,945 הנפוץ ביותר. הוא נפוץ גם בקנדה, שם הוא שם המשפחה ה-5,919 הנפוץ ביותר. בישראל, השם הוא שם המשפחה ה-8,945 הנפוץ ביותר. בבריטניה, השם הוא שם המשפחה ה-8,945 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שילה

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שילה, ביניהם השחקן שילה פרננדס, המוזיקאי שושלת שילה והזמר שילה. שם המשפחה שילה הוא שם ייחודי ומעניין עם היסטוריה עשירה. היא נגזרת מהמילה העברית שילו, שפירושה "שלווה" או "שלווה". השם נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, ויש לו כמה וריאציות. זה נפוץ ביותר בארצות הברית, קנדה, ישראל ובריטניה. יש גם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שילה, כולל השחקן שילה פרננדס, המוזיקאי שושלת שילה והזמר שילה. למידע נוסף על שם המשפחה Shiloh, אנא בקר ב-he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן