דף הבית » אנציקלופדיה » מקור שם המשפחה פרחי

מקור שם המשפחה פרחי

מקור שם המשפחה פרחי

מה המשמעות של שם משפחה פרחי?

שם המשפחה פרחי הוא ממקור עברי, ופירושו "אושר" או "שמחה". שם המשפחה פרחי נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקור שם המשפחה פרחי

מקורו של שם המשפחה פרחי הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור הידוע כיום כישראל. מאמינים ששם המשפחה פרחי נגזר מהמילה העברית "פארה", שפירושה "אושר" או "שמחה". לפי ההערכה, שם המשפחה פרחי אומץ על ידי משפחות יהודיות שהיגרו לישראל בסוף המאה ה-19.

הפצת שם המשפחה פרחי

שם המשפחה פרחי התפשט ברחבי העולם, כאשר הריכוזים הגדולים ביותר של שם המשפחה נמצאים בישראל, ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה פרחי נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה פארהי נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בבריטניה, שם המשפחה פרחי נמצא לרוב בערים לונדון ומנצ'סטר.

השוואה מהירה

מדינה מספר שמות משפחה של פרחי
ישראל הכי נפוץ
ארצות הברית הכי נפוץ
קנדה הכי נפוץ
הממלכה המאוחדת הכי נפוץ

שם משפחה פארהי בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה פרחי נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בניו יורק, שם המשפחה פארהי נמצא לרוב בערים ניו יורק, ברוקלין וקווינס. בקליפורניה, שם המשפחה פארהי נמצא לרוב בערים לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו וסן דייגו. בפלורידה, שם המשפחה פארהי נמצא לרוב בערים מיאמי, טמפה ואורלנדו.

שם משפחה פארהי בקנדה

בקנדה, שם המשפחה פארהי נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. באונטריו, שם המשפחה פארהי נמצא לרוב בערים טורונטו, אוטווה והמילטון. בקוויבק, שם המשפחה פארהי נמצא לרוב בערים מונטריאול, קוויבק סיטי ושרברוק.

שם משפחה פארהי בבריטניה

בבריטניה, שם המשפחה פרחי נמצא לרוב בערים לונדון ומנצ'סטר. בלונדון, שם המשפחה פארהי נמצא לרוב ברובעים קמדן, איסלינגטון והאקני. במנצ'סטר, שם המשפחה פארהי נמצא לרוב ברובעים של סלפורד, טראפורד וסטוקפורט.

סיכום

שם המשפחה פרחי הוא ממקור עברי, ופירושו "אושר" או "שמחה". שם המשפחה פרחי נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה פרחי התפשט ברחבי העולם, כאשר הריכוזים הגדולים ביותר של שם המשפחה נמצאים בישראל, ארצות הברית, קנדה ובריטניה. למידע נוסף על שם המשפחה Farhi, אתה יכול לבקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן