דף הבית » טופ 100 » ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה פריאנטי

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה פריאנטי

2023-05-09 19:00:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה פריאנטי?

שם המשפחה Priyanti הוא ממקור הודי, והוא נגזר מהמילה בסנסקריט "priya", שפירושה "אהוב". הוא האמין כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי חברי קסדת הברהמינים, שהיו החברים בדרג הגבוה ביותר בחברה ההודית. שם המשפחה נמצא לרוב במדינות קרנטקה, טמיל נאדו ואנדרה פראדש.

השכיחות של שם המשפחה פריאנטי ברחבי העולם

שם המשפחה Priyanti נמצא לרוב בהודו, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק וטקסס. בבריטניה, שם המשפחה נמצא לרוב בערים לונדון, ברמינגהאם ומנצ'סטר. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Priyanti

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה Priyanti. אלה כוללים את השחקן ההודי Priyanti Subramaniam, שחקן הקריקט ההודי Priyanti Raj, והזמר ההודי Priyanti Raj.

פרייאנטי סוברמאניאם

Priyanti Subramaniam היא שחקנית הודית הידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "Kabhi Khushi Kabhie Gham" ו"Kuch Kuch Hota Hai". היא גם הופיעה במספר תוכניות טלוויזיה, כולל "Kahaani Ghar Ghar Kii" ו"Kasamh Se".

פרייאנטי ראג'

פרייאנטי ראג' הוא שחקן קריקט הודי שייצג את הודו במונדיאל עד גיל 19. הוא חובט ימני ובאולר ביד ימין מהיר בינוני. הוא שיחק גם בקבוצת הפרמייר-ליג ההודית, ה-Rajasthan Royals.

פרייאנטי ראג'

Priyanti Raj היא זמרת הודית שידועה בעיקר בזכות הסינגל הלהיט שלה "Tere Bina". היא גם הוציאה מספר סינגלים אחרים, כולל "Aaj Kal Tere Mere Pyaar Ke Charche" ו-"Tere Liye". שם המשפחה פריאנטי הוא שם משפחה ייחודי ומעניין, עם היסטוריה ארוכה ומרתקת. זוהי תזכורת לחשיבות המשפחה והמסורת בתרבות ההודית, ולחשיבות של כיבוד אבותיו.

סיכום

שם המשפחה Priyanti הוא ממקור הודי, והוא נגזר מהמילה הסנסקריט "priya", שפירושה "אהוב". הוא נמצא לרוב בהודו, אך נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה Priyanti, ביניהם השחקן ההודי Priyanti Subramaniam, שחקן הקריקט ההודי Priyanti Raj והזמר ההודי Priyanti Raj. שם המשפחה פריאנטי הוא שם משפחה ייחודי ומעניין, עם היסטוריה ארוכה ומרתקת.

לקריאה נוספת

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן