דף הבית » טופ 100 » ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה עיסא

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה עיסא

2023-06-01 06:40:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה עיסא?

שם המשפחה עיסא הוא ממוצא ערבי ומשמעותו היא "אלוהים הוא הישועה" או "אלוהים הוא הישועה שלי". כמו כן, סבורים שהוא נגזר מהשם העברי ישוע, שהוא השם העברי של ישוע. השם נמצא גם בשפות אחרות, כמו ספרדית, שם הוא מאוית כ-Isa, ובפורטוגזית, שם הוא מאוית כ-Iza.

מקורות שם המשפחה עיסא

מקורו של שם המשפחה עיסא הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור פלסטין. משערים שהוא הובא לאזור על ידי הכובשים הערבים במאה ה-7. השם נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כמו לבנון, סוריה וירדן.

שכיחות שם המשפחה עיסא

שם המשפחה עיסא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה, צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד, פורטוגל וברזיל. בארצות הברית, שם המשפחה עיסא נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק ופלורידה.

עיסא בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה עיסא נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק ופלורידה. על פי מפקד האוכלוסין של 2010 בארה"ב, בארצות הברית חיו כ-4,000 אנשים עם שם המשפחה עיסא. המדינות עם הריכוז הגבוה ביותר של אנשים עם שם המשפחה עיסא הן קליפורניה, ניו יורק ופלורידה.

עיסא בקנדה

בקנדה, שם המשפחה עיסא נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. על פי מפקד האוכלוסין הקנדי 2016, היו כ-1,000 אנשים עם שם המשפחה עיסא חיו בקנדה. המחוזות עם הריכוז הגבוה ביותר של אנשים עם שם המשפחה עיסא הם אונטריו וקוויבק.

עיסא בבריטניה

בבריטניה, שם המשפחה עיסא נמצא לרוב בערים לונדון, ברמינגהאם ומנצ'סטר. על פי מפקד האוכלוסין של 2011 בבריטניה, היו כ-1,500 אנשים עם שם המשפחה עיסא שהתגוררו בבריטניה. הערים עם הריכוז הגבוה ביותר של אנשים עם שם המשפחה עיסא הן לונדון, ברמינגהאם ומנצ'סטר.

עיסא במדינות אחרות

שם המשפחה עיסא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כמו צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד, פורטוגל וברזיל. בצרפת, שם המשפחה איסה נמצא לרוב בערים פריז, ליון ומרסיי. בגרמניה, שם המשפחה עיסא נמצא לרוב בערים ברלין, המבורג ומינכן. באיטליה, שם המשפחה עיסא נמצא לרוב בערים רומא, מילאנו ונאפולי. בספרד, שם המשפחה עיסא נמצא לרוב בערים מדריד, ברצלונה ולנסיה. בפורטוגל, שם המשפחה עיסא נמצא לרוב בערים ליסבון, פורטו וקוימברה. בברזיל, שם המשפחה עיסא נמצא לרוב בערים סאו פאולו, ריו דה ז'נרו ובלו הוריזונטה.

סיכום

שם המשפחה עיסא הוא ממוצא ערבי ומשמעותו היא "אלוהים הוא הישועה" או "אלוהים הוא הישועה שלי". הוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה, צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד, פורטוגל וברזיל. בארצות הברית, שם המשפחה עיסא נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק ופלורידה. בקנדה, שם המשפחה עיסא נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בבריטניה, שם המשפחה עיסא נמצא לרוב בערים לונדון, ברמינגהאם ומנצ'סטר. למידע נוסף על שם המשפחה עיסא, בקר בוויקיפדיה העברית .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן