דף הבית » הכי מדובר » ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה לזר

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה לזר

2023-05-06 00:28:00+02:00

מקורות שם המשפחה לזר

שם המשפחה לזר הוא ממקור עברי והוא נגזר מהשם העברי אלעזר, שפירושו "אלוהים עזר". השם נמצא גם בשפות אחרות, כמו ערבית, שם הוא מאוית לזר או לזרוס. הוא נמצא גם ביוונית, שם הוא מאוית Lazaros.השם Lazar נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסטרליה וניו זילנד. הוא נמצא גם במדינות באירופה, כמו גרמניה, צרפת ואיטליה.

הפופולריות של שם המשפחה לזר

שם המשפחה לזר אינו נפוץ במיוחד, אך גם אינו נדיר. לפי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה לזר הוא שם המשפחה ה-2,845 הנפוץ ביותר בארצות הברית. הוא נפוץ ביותר במדינת ניו יורק, שם הוא שם המשפחה ה-1,845 הנפוץ ביותר. בבריטניה, שם המשפחה לזר הוא שם המשפחה ה-2,845 הנפוץ ביותר. הוא נפוץ ביותר בעיר לונדון, שם הוא שם המשפחה ה-1,845 הנפוץ ביותר.

וריאציות של שם המשפחה לזר

לשם המשפחה לזר יש וריאציות רבות, כולל לזרוס, לזרוף, לזרב, לזרביץ' ולזארידיס. זה גם מאוית לפעמים עם "z" במקום "s", כגון Lazarz.

לזרוס

הווריאציה לזרוס היא הווריאציה הנפוצה ביותר של שם המשפחה לזר. הוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסטרליה וניו זילנד.

לזארוף

הווריאציה לזארוף נמצאת בעיקר בארצות הברית ובקנדה. זהו שילוב של שם המשפחה לזר והסיומת הרוסית "off", המשמשת לציון אדם ממוצא רוסי.

לזרב

הווריאציה לזארב נמצאת בעיקר ברוסיה ובמדינות אחרות של ברית המועצות לשעבר. הוא נגזר מהמילה הרוסית "לזארב", שפירושה "בנו של לזרוס". שם המשפחה לזר הוא שם עתיק עם היסטוריה ארוכה ועשירה. זהו שם שעבר דורות ומשמש עד היום. זה שם שקשור לכוח, אומץ ואמונה. כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה לזר, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן