דף הבית » טופ 100 » ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה זאנו

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה זאנו

2023-05-23 23:34:00+02:00

מקור שם המשפחה זאנו

שם המשפחה זאנו הוא ממוצא איטלקי, והוא נגזר מהשם האישי זאנו, שהוא דמעונאי של השם ג'ובאני. השם זאנו נגזר מהשם הלטיני יוהנס, שפירושו "אלוהים הוא חסד". השם זאנו נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל ספרד, פורטוגל וצרפת. השימוש המוקדם ביותר מתועד בשם זאנו הוא במאה ה-12, אז שימש כשם אישי באיטליה. השם שימש כשם משפחה במאה ה-16, והוא תועד לראשונה בעיר פירנצה בשנת 1567. השם שימש גם בחלקים אחרים של איטליה, כולל רומא, ונציה ונאפולי.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה זאנו

שם המשפחה זאנו נמצא לרוב באיטליה, שם הוא שם המשפחה ה-8 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל ספרד, פורטוגל וצרפת. בארצות הברית, שם המשפחה זאנו נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

גרסאות של שם המשפחה זאנו

לשם המשפחה Zano יש כמה גרסאות, כולל Zanoni, Zanotti, Zanotto ו-Zanone. גרסאות אלה נמצאות בחלקים שונים של אירופה, כולל איטליה, ספרד, פורטוגל וצרפת.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה זאנו

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה זאנו, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי ויטוריו זאנו, השחקן והבמאי האיטלקי ג'וזפה זאנו, והשחקן והבמאי האיטלקי מריו זאנו.

סיכום

שם המשפחה זאנו הוא ממוצא איטלקי, והוא נגזר מהשם האישי זאנו, שהוא דמעונאי של השם ג'ובאני. השם זאנו נמצא לרוב באיטליה, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל ספרד, פורטוגל וצרפת. לשם המשפחה Zano יש כמה גרסאות, כולל Zanoni, Zanotti, Zanotto ו-Zanone. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה זאנו, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי ויטוריו זאנו, השחקן והבמאי האיטלקי ג'וזפה זאנו, והשחקן והבמאי האיטלקי מריו זאנו. למידע נוסף על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה זאנו, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן