דף הבית » להעביר את הזמן » ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה אידה

ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה אידה

2023-05-17 16:59:00+02:00

מקורות שם המשפחה אידה

שם המשפחה אידה הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהשם הגרמני הישן אידה, שפירושו "עבודה" או "עבודה". ההערכה היא שהשם זכה לפופולריות על ידי השבטים הגרמאניים שהתיישבו באזור גרמניה של ימינו בתקופת ההגירה. השם שימש גם את הפרנקים, שהיו שבט גרמני שהתיישב באזור צרפת של ימינו. שם המשפחה אידה נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל איטליה, ספרד ופורטוגל. באיטליה, שם המשפחה נגזר מהשם הלטיני אידה, שפירושו "עבודה" או "עבודה". בספרד, שם המשפחה נגזר מהשם הספרדי אידה, שפירושו "עבודה" או "עבודה". בפורטוגל, שם המשפחה נגזר מהשם הפורטוגזי אידה, שפירושו "עבודה" או "עבודה".

הפופולריות של שם המשפחה אידה

שם המשפחה אידה אינו נפוץ במיוחד בארצות הברית. לפי הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין, שם המשפחה אידה מדורג במספר 11,845 מבחינת פופולריות בארצות הברית. שם המשפחה פופולרי יותר בחלקים אחרים של העולם, במיוחד באירופה. בגרמניה, שם המשפחה מדורג במקום 1,845 מבחינת פופולריות. באיטליה, שם המשפחה מדורג במקום 1,945 מבחינת פופולריות. בספרד, שם המשפחה מדורג במקום 1,845 מבחינת פופולריות. בפורטוגל, שם המשפחה מדורג במקום 1,845 מבחינת פופולריות.

התפוצה הגיאוגרפית של שם המשפחה אידה

שם המשפחה אידה נמצא לרוב בגרמניה, איטליה, ספרד ופורטוגל. בגרמניה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות בוואריה, סקסוניה ותורינגיה. באיטליה, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי לומברדיה, ונטו ואמיליה-רומאניה. בספרד, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי קסטיליה וליאון, אנדלוסיה וקטלוניה. בפורטוגל, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי אלגרבה, ביירה פנים ומינהו.

משמעות שם המשפחה אידה

שם המשפחה אידה נגזר מהשם הגרמני הישן אידה, שפירושו "עבודה" או "עבודה". ההערכה היא שהשם זכה לפופולריות על ידי השבטים הגרמאניים שהתיישבו באזור גרמניה של ימינו בתקופת ההגירה. השם שימש גם את הפרנקים, שהיו שבט גרמני שהתיישב באזור צרפת של ימינו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אידה

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה אידה. אלה כוללים את המלחינה והמנצחת הגרמנית אידה שומאן, השחקנית האיטלקייה אידה די בנדטו, השחקן הספרדי אידה דה לה קרוז והזמרת הפורטוגלית אידה קוריה.

סיכום

שם המשפחה אידה הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהשם הגרמני הישן אידה, שפירושו "עבודה" או "עבודה". השם נמצא לרוב בגרמניה, איטליה, ספרד ופורטוגל. שם המשפחה אינו נפוץ במיוחד בארצות הברית, אך הוא פופולרי יותר בחלקים אחרים של העולם. המשמעות של שם המשפחה אידה היא "עבודה" או "עבודה", ויש כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה אידה, ביניהם המלחינה והמנצחת הגרמנייה אידה שומאן, השחקנית האיטלקייה אידה די בנדטו, השחקן הספרדי אידה דה לה קרוז ופורטוגזית. הזמרת אידה קוריה.

אֶמְצָעִי

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן