דף הבית » עשרת הגדולים » ד"ר פאוול שם משפחה – סקירה מקיפה

ד"ר פאוול שם משפחה – סקירה מקיפה

. ד"ר פאוול שם משפחה – סקירה מקיפה

המקור והמשמעות של שם המשפחה פאוול

שם המשפחה של פאוול הוא ממקור וולשי, והוא נגזר מהשם הוולשי Ap Howell, שפירושו "בנו של האוול". השם האוול נגזר מהמילה הוולשית "hywel", שפירושה "בולט" או "בולט". שם המשפחה פאוול נמצא גם באנגליה, אירלנד וסקוטלנד, והוא נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "poll", שפירושה "ראש" או "טופ". שם המשפחה פאוול נפוץ למדי בבריטניה, והוא נמצא בצורות רבות ושונות, כולל פאוול, פאוול ופאוול. שם המשפחה פאוול נמצא גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-563 הנפוץ ביותר. שם המשפחה פאוול נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד. שם המשפחה של פאוול קשור לאנשים בולטים רבים, ביניהם השחקן והקומיקאי האמריקאי ביל פאוול, השחקן והזמר האמריקאי דיק פאוול, השחקן והבמאי האמריקאי קולין פאוול, השחקן והבמאי האמריקאי מייקל פאוול, והשחקן והבמאי האמריקאי. רוברט פאוול.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פאוול

ביל פאוול היה שחקן וקומיקאי אמריקאי שנולד ב-1892 ומת ב-1984. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "My Man Godfrey" ו-"The Thin Man". דיק פאוול היה שחקן וזמר אמריקאי שנולד ב-1904 ומת ב-1963. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "חפרי הזהב של 1933" ו"רצח, מתוק שלי". קולין פאוול הוא מדינאי אמריקאי וגנרל בדימוס ארבעה כוכבים שכיהן כמזכיר המדינה ה-65 של ארצות הברית בין השנים 2001 ל-2005. הוא גם יו"ר המטות המשולבים לשעבר. מייקל פאוול היה במאי קולנוע, מפיק ותסריטאי אנגלי שנולד ב-1905 ומת ב-1990. הוא ידוע בעיקר בזכות סרטיו "הנעליים האדומות" ו"חייו ומותו של קולונל בלימפ". רוברט פאוול הוא שחקן אנגלי שנולד בשנת 1944. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "ישו מנצרת" ו"שואה".

השוואה מהירה

שֵׁם מִקצוֹעַ יצירות ראויות לציון
ביל פאוול שחקן וקומיקאי האיש שלי גודפרי, האיש הרזה
דיק פאוול שחקן וזמר חופרי הזהב של 1933, רצח, מתוק שלי
קולין פאוול מדינאי וגנרל מזכיר המדינה ה-65 של ארצות הברית, יו"ר המטות המשולבים
מייקל פאוול במאי קולנוע, מפיק ותסריטאי הנעליים האדומות, חייו ומותו של קולונל בלימפ
רוברט פאוול שַׂחְקָן ישו מנצרת, שואה

סיכום

שם המשפחה של פאוול הוא ממקור וולשי, והוא נגזר מהשם הוולשי Ap Howell, שפירושו "בנו של האוול". השם נמצא גם באנגליה, אירלנד, סקוטלנד, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. שם המשפחה של פאוול קשור לאנשים בולטים רבים, ביניהם השחקן והקומיקאי האמריקאי ביל פאוול, השחקן והזמר האמריקאי דיק פאוול, המדינאי האמריקאי והגנרל בדימוס ארבעה כוכבים קולין פאוול, במאי הקולנוע, המפיק והתסריטאי האנגלי מייקל. פאוול, והשחקן האנגלי רוברט פאוול.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן