דף הבית » טופ 100 » ד"ר פאוול שם משפחה – סקירה כללית

ד"ר פאוול שם משפחה – סקירה כללית

2023-04-23 09:53:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה פאוול?

שם המשפחה פאוול הוא ממקור וולשי והוא נגזר מהמילה הוולשית "ap Howell", שפירושה "בנו של האוול". השם האוול נגזר מהשם האישי הוולשי הישן Hywel, המורכב מהיסודות hy, שפירושם "גבוה", ו-gwel, שמשמעותו "מנהיג". השם פאוול נגזר גם מהשם האישי הצרפתי הישן פול, שמקורו בשם הלטיני פאולוס, שפירושו "קטן".

היסטוריה של שם המשפחה פאוול

לשם המשפחה פאוול יש היסטוריה ארוכה בממלכה המאוחדת, עם תיעוד של השם עוד מהמאה ה-12. המופע הראשון שהוקלט של השם היה בשנת 1176, כאשר ויליאם אפ האוול תועד ב-Pipe Rolls of Shropshire. השם נמצא גם במאה הגלילים של 1273, שם תועד רוברט פאוול בקיימברידג'שייר. השם פאוול נמצא גם באירלנד, שם הוא נגזר מהשם הגאלי Mac Phoil. השם נגזר מהמילה הגאלית "פויל", שפירושה "זאב". השם תועד לראשונה באירלנד במאה ה-16, כאשר וויליאם מק פויל תועד במחוז קורק ב-1590.

פאוול בישראל

שם המשפחה פאוול נמצא גם בישראל, שם הוא נגזר מהשם העברי "פאואל", שמקורו במילה העברית "פאו", שפירושה "קטן". השם תועד לראשונה בישראל במאה ה-19, כאשר אברהם פאואל תועד בירושלים ב-1845.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פאוול

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה פאוול, ביניהם ראש ממשלת בריטניה, אנתוני עדן, השחקן האמריקאי, קולין פאוול, והזמר האמריקאי, ג'וני פאוול.

קולין פאוול

קולין פאוול הוא מדינאי אמריקאי וגנרל בדימוס ארבעה כוכבים בצבא ארצות הברית. הוא כיהן כמזכיר המדינה ה-65 של ארצות הברית בין השנים 2001 ל-2005, והיה האפרו-אמריקאי הראשון שכיהן בתפקיד זה. הוא גם זוכה במדליית החירות הנשיאותית, הכבוד האזרחי הגבוה ביותר בארצות הברית.

ג'וני פאוול

ג'וני פאוול הוא זמר וכותב שירים אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות הסינגל הלהיט שלו, "I'm Gonna Make You Love Me", שיצא ב-1968 והגיע למקום השני במצעד הבילבורד הוט 100. הוא ידוע גם בזכות עבודתו עם הקבוצה, The Temptations, ו על אלבומי הסולו שלו, הכוללים את "Johnny Powell Sings the Hits" ו-"Johnny Powell and the Soul Express".

טבלת מקורות שם המשפחה של פאוול

מדינה מָקוֹר
הממלכה המאוחדת ולש – אפ האוול
אירלנד גאלית – Mac Phoil
ישראל עברית – פאואל

שם המשפחה פאוול הוא שם נפוץ בבריטניה, אירלנד וישראל, והוא נגזר ממגוון מקורות. בבריטניה, היא נגזרת מהמילה הוולשית "ap Howell", שפירושה "בנו של האוול". באירלנד היא נגזרת מהמילה הגאלית "Mac Phoil", שפירושה "זאב". בישראל היא נגזרת מהמילה העברית "פאואל", שפירושה "קטן". את השם פאוול נשאו אנשים מפורסמים רבים, ביניהם ראש ממשלת בריטניה, אנתוני עדן, השחקן האמריקאי, קולין פאוול, והזמר האמריקאי, ג'וני פאוול. השם פאוול קשור גם למקומות רבים בממלכה המאוחדת, כולל העיירות פאוול בהרפורדשייר ופוויס בוויילס. שם המשפחה פאוול הוא שם נפוץ בבריטניה, אירלנד וישראל, והוא נגזר ממגוון מקורות. זהו שם שנשאו על ידי אנשים מפורסמים רבים, והוא קשור למקומות רבים בבריטניה. זהו שם בעל היסטוריה ארוכה ומזוהה עם תרבויות ומדינות רבות ושונות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן