דף הבית » להעביר את הזמן » גלרדין: שם משפחה עם היסטוריה עשירה

גלרדין: שם משפחה עם היסטוריה עשירה

2023-04-23 05:10:00+02:00

מהו שם המשפחה גלרדין?

שם המשפחה גלרדין הוא שם במקור צרפתי, שמקורו במילה הצרפתית העתיקה "גלר", שפירושה "להקפיא". השם ניתן כנראה למי שחי באזור קר או שהיה קשוח במיוחד מול מזג אוויר קר. השם נפוץ ביותר בצרפת, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקור שם המשפחה גלרדין

מקורו של שם המשפחה גלרדין הוא באזור הצרפתי של נורמנדי, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-12. השימוש הקדום המתועד בשם היה בצורת "גלרדין דה לה פוסה", שנמצא במסמך משנת 1180. השם נמצא גם בצורת "גלרדין דה לה פוסה" במסמך משנת 1220. מאמינים כי שם המשפחה ג'לרדין נגזר מהמילה הצרפתית הישנה "גלר", שפירושה "להקפיא". זה מצביע על כך שהשם ניתן כנראה למי שחי באזור קר או שהיה קשוח במיוחד מול מזג אוויר קר.

שם משפחה גלרדין בצרפת

שם המשפחה גלרדין נפוץ ביותר בצרפת, שם הוא נמצא באזורי נורמנדי, בריטני ופיקארדי. בנורמנדי, השם נמצא לרוב בעיירות רואן, קאן ולה האבר. בבריטני, השם נמצא לרוב בעיירות רן, נאנט וברסט. בפיקארדי, השם נמצא לרוב בעיירות אמיין, אבוויל ובובואה.

שם משפחה גלרדין בארצות אחרות

שם המשפחה גלרדין נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות מסצ'וסטס, ניו יורק וקליפורניה. בקנדה, השם נמצא לרוב במחוזות קוויבק ואונטריו. בבריטניה, השם נמצא לרוב במחוזות קנט, סארי והמפשייר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גלרדין

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה גלרדין, ביניהם השחקן הצרפתי ז'אן קלוד גלרדין, הסופר הצרפתי פייר גלרדין והפוליטיקאי הצרפתי ז'אן-מארי גלרדין.

סיכום

שם המשפחה גלרדין הוא שם במקור צרפתי, שמקורו במילה הצרפתית העתיקה "גלר", שפירושה "להקפיא". השם נפוץ ביותר בצרפת, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. מקורו של שם המשפחה גלרדין הוא באזור הצרפתי של נורמנדי, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-12. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה גלרדין, ביניהם השחקן הצרפתי ז'אן קלוד גלרדין, הסופר הצרפתי פייר גלרדין והפוליטיקאי הצרפתי ז'אן-מארי גלרדין.

טבלת השכיחות של שם המשפחה גלרדין

מדינה שְׁכִיחוּת
צָרְפַת הכי נפוץ
ארצות הברית מְשׁוּתָף
קנדה מְשׁוּתָף
הממלכה המאוחדת מְשׁוּתָף

שם המשפחה גלרדין הוא שם מרתק, בעל היסטוריה עשירה ופריסה גיאוגרפית רחבה. זה שם שעבר בדורות, וזה שם שעדיין נמצא במדינות רבות כיום. בין אם אתה חוקר את ההיסטוריה המשפחתית שלך או סתם סקרן לגבי המקורות של שם המשפחה גלרדין, מאמר זה סיפק סקירה כללית של ההיסטוריה והשכיחות של השם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן