דף הבית » אנציקלופדיה » ברדלס: מבט על ההיסטוריה של שם המשפחה

ברדלס: מבט על ההיסטוריה של שם המשפחה

2023-04-18 16:07:00+02:00

מהו שם המשפחה בארדלס?

שם המשפחה ברדלס הוא שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר מהשם הפרטי של האב. מקורו של שם המשפחה בארדלס הוא בבריטניה, והוא נמצא לרוב באנגליה, סקוטלנד ווילס. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו אירלנד, קנדה, ארצות הברית ואוסטרליה. שם המשפחה בארדלס נגזר מהשם האישי האנגלי הישן בארדו, שהוא דמעות של השם בארדון. ברדון נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "bere", שפירושה "שעורה". השם בארדו היה פופולרי בימי הביניים, ושימש לעתים קרובות ככינוי למי שהיה חקלאי או מבשל.

היסטוריה של שם המשפחה בארדלס

שם המשפחה בארדל הופיע לראשונה ברשומות בתחילת המאה ה-13, כאשר אדם בשם בארדו תועד במאה הגלילים של 1273. מאה הגלילים היו מפקד אוכלוסין של אנגליה ווילס שהוזמן על ידי המלך אדוארד הראשון בשנת 1273. שם המשפחה בארדלס נמצא לרוב באנגליה, שם הוא שם המשפחה ה-8,878 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא שם המשפחה ה-4,945 הנפוץ ביותר, ובוויילס, שם הוא שם המשפחה ה-4,845 הנפוץ ביותר. בארצות הברית, שם המשפחה בארדלס נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ומסצ'וסטס. בקנדה, שם המשפחה בארדל נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק.

וריאציות של שם המשפחה בארדלס

לשם המשפחה ברדלס יש וריאציות רבות, כולל Bardell, Bardle, Bardles, Bardells, Bardleson, Bardlesons, Bardlese, Bardleses, Bardlesey, Bardlesey, Bardlesie, Bardlesies, Bardlesy, Bardlesys, Bardley, Bardleys, Bardly, and Bardlys.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בארדלס

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ברדלס, ביניהם השחקן והקומיקאי האנגלי ג'ון ברדלס, השחקן והבמאי האמריקאי ג'ון ברדלס ג'וניור, והשחקן והבמאי האמריקאי ג'ון ברדלס השלישי.

שם בארדל בארצות אחרות

שם המשפחה ברדלס נמצא גם במדינות אחרות, כמו אירלנד, קנדה, ארצות הברית ואוסטרליה. באירלנד, שם המשפחה Bardles נמצא לרוב במחוז ליינסטר. בקנדה, שם המשפחה בארדל נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בארצות הברית, שם המשפחה ברדלס נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ומסצ'וסטס. באוסטרליה, שם המשפחה ברדלס נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה.

סיכום

שם המשפחה ברדלס הוא שם משפחה פטרונימי, כלומר הוא נגזר מהשם הפרטי של האב. מקורו של שם המשפחה בארדלס הוא בבריטניה, והוא נמצא לרוב באנגליה, סקוטלנד ווילס. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו אירלנד, קנדה, ארצות הברית ואוסטרליה. לשם המשפחה ברדלס יש וריאציות רבות, כולל Bardell, Bardle, Bardles, Bardells, Bardleson, Bardlesons, Bardlese, Bardleses, Bardlesey, Bardlesey, Bardlesie, Bardlesies, Bardlesy, Bardlesys, Bardley, Bardleys, Bardly, and Bardlys. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ברדלס, ביניהם השחקן והקומיקאי האנגלי ג'ון ברדלס, השחקן והבמאי האמריקאי ג'ון ברדלס ג'וניור, והשחקן והבמאי האמריקאי ג'ון ברדלס השלישי. שם המשפחה ברדלס הוא שם משפחה ייחודי ומעניין עם היסטוריה ארוכה ומגוונת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן