דף הבית » הכי מדובר » בסון: שם משפחה עם היסטוריה עשירה

בסון: שם משפחה עם היסטוריה עשירה

2023-04-08 04:10:00+02:00

מקורות שם המשפחה בסון

לשם המשפחה בסון יש היסטוריה ארוכה ועשירה. מאמינים שמקורו באירופה, כאשר התיעוד המוכר ביותר של השם הופיע במאה ה-12 באנגליה. השם נגזר מהמילה הצרפתית העתיקה "באסון", שפירושה "סל". נהוג לחשוב שהשם ניתן במקור למי שיצר או מכר סלים. שם המשפחה בסון התפשט ברחבי אירופה, כאשר רישומים של השם מופיעים בגרמניה, צרפת והולנד. במאה ה-16 החל להופיע בארץ שם המשפחה בסון, כאשר המופע הראשון של השם מתועד בעיר ירושלים.

המשמעות של שם המשפחה בסון

לשם המשפחה בסון יש מגוון משמעויות, בהתאם לארץ המוצא. באנגליה חושבים שפירוש השם הוא "בנו של יצרן הסלים", בעוד שבגרמניה חושבים שפירושו "בנו של נגן הבסון". בצרפת חושבים שהשם הוא "בנו של הבסון", בעוד שבהולנד חושבים שפירושו "בנו של יצרן הבסון". בישראל חושבים שלשם המשפחה בסון יש מגוון משמעויות, בהתאם לאזור. בירושלים חושבים שפירוש השם הוא "בנו של יצרן הסלים", ואילו בתל אביב חושבים שפירושו "בנו של נגן הבסון". בחיפה חושבים שפירוש השם הוא "בן הבסון", בעוד שבבאר שבע חושבים שפירושו "בנו של יוצר הבסון".

שם המשפחה בסון בישראל

שם המשפחה בסון נפוץ למדי בישראל, כאשר רישומים על השם הופיעו בארץ כבר במאה ה-16. השם נמצא לרוב בירושלים, תל אביב, חיפה ובאר שבע. שם המשפחה בסון נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בסון

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה בסון, ביניהם הזמר והיוצר הישראלי אביב גפן, השחקן והבמאי הישראלי אסי דיין והשחקנית והזמרת הישראלית נועה תשבי. בארצות הברית, האדם המפורסם ביותר עם שם המשפחה בסון הוא השחקן והבמאי האמריקאי דיוויד שווימר. שווימר ידוע בעיקר בזכות תפקידו כרוס גלר בתוכנית הטלוויזיה המצליחה חברים. שם המשפחה בסון נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל בריטניה, שם האדם המפורסם ביותר עם השם הוא השחקן והבמאי הבריטי ריצ'רד אי גרנט. גרנט ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים Withnail ואני ו-Gosford Park. שם המשפחה בסון הוא שם ייחודי ומעניין בעל היסטוריה ארוכה ועשירה. מאמינים שמקורו באירופה, כאשר התיעוד המוכר ביותר של השם הופיע במאה ה-12 באנגליה. השם התפשט מאז ברחבי אירופה, כאשר תיעוד של השם מופיע בגרמניה, צרפת, הולנד וישראל. לשם מגוון משמעויות, בהתאם לארץ המוצא, והוא נמצא לרוב בישראל, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה בסון, ביניהם הזמר והיוצר הישראלי אביב גפן, השחקן והבמאי הישראלי אסי דיין והשחקן והבמאי האמריקאי דיוויד שווימר. שם המשפחה בסון הוא שם ייחודי ומעניין בעל היסטוריה ארוכה ועשירה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן