דף הבית » טופ 100 » בן חיון – סקירה על חייו וקריירה

בן חיון – סקירה על חייו וקריירה

בן חיון – סקירה על חייו וקריירה

מי זה בן חיון?

בן חיון הוא יזם ומנהיג עסקי ישראלי שזכה להצלחה במגוון תעשיות. הוא המייסד והמנכ"ל של קבוצת חיון, חברה המתמחה בנדל"ן, הון סיכון ופרייבט אקוויטי. הוא גם יו"ר הדירקטוריון של חברת ההון סיכון מאגמה ונצ'ר פרטנרס. חיון נולד בתל אביב, ישראל בשנת 1971. למד באוניברסיטה העברית בירושלים, שם סיים תואר בכלכלה. מנהל עסקים. לאחר סיום לימודיו החל את דרכו בענף השירותים הפיננסיים, ועבד במספר חברות בתחום. בשנת 2004 הקים חיון את קבוצת חיון, חברה המתמחה בנדל"ן, הון סיכון והון פרטי. מאז גדלה החברה והפכה לאחת החברות המצליחות והמוערכות בתעשייה.

הקריירה וההישגים של בן חיון

חיון זכה להצלחה במגוון תעשיות. היה מעורב בפיתוח של פרויקטים רבים בתחום הנדל"ן בישראל, לרבות הקמת מגדל חיון בתל אביב. כמו כן, היה מעורב בפיתוח של מספר קרנות הון סיכון ופרייבט אקוויטי. בנוסף לפעילותו העסקית, חיון היה מעורב גם במספר פעולות פילנתרופיות. הוא חבר בוועד המנהל של עמותת יד שרה, המספקת שירותים רפואיים וסוציאליים לקשישים ולנכים. הוא גם חבר בוועד המנהל של קרן קיימת לישראל הפועלת לקידום פיתוח ארץ ישראל. חיון זכה להכרה על הישגיו בעסקים ובפילנתרופיה. בשנת 2012 הוענק לו פרס ישראל ליזמות, המוענק לאנשים שתרמו תרומה משמעותית לפיתוח המשק הישראלי.

פילוסופיית ההשקעות של בן חיון

לחיון יש פילוסופיית השקעות ייחודית שהייתה מכרעת בהצלחתו. הוא מאמין שהמפתח להצלחה בתעשיות ההון סיכון והפרייבט אקוויטי הוא השקעה בחברות שיש להן פוטנציאל להפוך למובילות שוק. הוא גם מאמין שחשוב להשקיע בחברות שיש להן צוותי ניהול חזקים ובמצב טוב לנצל הזדמנויות בשוק.

חייו האישיים של בן חיון

חיון נשוי ואב לשני ילדים. הוא חובב ספורט מושבע ונהנה לשחק טניס וגולף. הוא גם חבר פעיל בקהילה היהודית בישראל ומעורב במספר ארגוני צדקה.

סיכום

בן חיון הוא יזם ומנהיג עסקי ישראלי שזכה להצלחה במגוון תעשיות. הוא המייסד והמנכ"ל של קבוצת חיון, חברה המתמחה בנדל"ן, הון סיכון ופרייבט אקוויטי. הוא השיג הצלחה באמצעות פילוסופיית ההשקעות הייחודית שלו ומעורבותו בעשייה פילנתרופית. למידע נוסף על בן חיון, מצא מידע נוסף בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן