דף הבית » טופ 100 » אלי לוזון – יזם ישראלי

אלי לוזון – יזם ישראלי

2023-04-16 05:52:00+02:00

מי זה אלי לוזון?

אלי לוזון הוא יזם ישראלי שעשה לעצמו שם בעולם העסקים. הוא המייסד והמנכ"ל של קבוצת לוזון, חברת נדל"ן והשקעות מובילה בישראל. הוא גם המייסד של קרן לוזון, ארגון פילנתרופי המעניק סיוע כספי לנזקקים. אלי נולד בירושלים ב-1979 וגדל במשפחה של יזמים. הוא למד באוניברסיטה העברית בירושלים וסיים תואר במנהל עסקים. לאחר שסיים את לימודיו הוא עבד בעסק המשפחתי, ולבסוף השתלט על החברה בשנת 2003. מאז, אלי מוביל בעולם העסקים הישראלי. הוא היה מעורב במספר רב של פרויקטי נדל"ן והשקעות, לרבות פיתוח הבורסה לניירות ערך בתל אביב. הוא גם היה מעורב בפיתוח הכלכלה הישראלית, וסייע ביצירת מקומות עבודה והזדמנויות לעם ישראל.

קבוצת לוזון

קבוצת לוזון היא חברת נדל"ן והשקעות מובילה בישראל. היא הוקמה על ידי אלי לוזון בשנת 2003 ומאז הפכה לאחת החברות המצליחות בארץ. לחברה פורטפוליו של למעלה ממיליארד דולר בנכסים והיא מעורבת במגוון פרויקטים, לרבות פיתוח הבורסה לניירות ערך בתל אביב. קבוצת לוזון עוסקת גם בפעילות פילנתרופית, כמו קרן לוזון. קרן זו מעניקה סיוע כספי לנזקקים, לרבות אלה שנפגעו מהסכסוך האחרון בישראל.

היצירה הפילנתרופית של אלי לוזון

אלי לוזון מאמין חזק בלתת חזרה לקהילה. הוא היה מעורב בפעילויות פילנתרופיות רבות, כולל קרן לוזון. קרן זו מעניקה סיוע כספי לנזקקים, לרבות אלה שנפגעו מהסכסוך האחרון בישראל. קרן לוזון העניקה סיוע כספי גם לארגונים המוקדשים לסיוע לאיכות הסביבה, כמו רשות הטבע והגנים. כמו כן, הקרן העניקה תמיכה כספית לעמותות המוקדשות לסיוע לקשישים, כמו האגודה הישראלית למען הקשיש.

ההצלחה העסקית של אלי לוזון

אלי לוזון מוביל את עולם העסקים הישראלי מזה שנים רבות. הוא היה מעורב במספר רב של פרויקטי נדל"ן והשקעות, לרבות פיתוח הבורסה לניירות ערך בתל אביב. הוא גם היה מעורב בפיתוח הכלכלה הישראלית, וסייע ביצירת מקומות עבודה והזדמנויות לעם ישראל. אלי לוזון היה מעורב גם בפעילויות פילנתרופיות רבות, כמו קרן לוזון. קרן זו מעניקה סיוע כספי לנזקקים, לרבות אלה שנפגעו מהסכסוך האחרון בישראל.

תוכניות העתיד של אלי לוזון

לאלי לוזון יש תוכניות גדולות לעתיד. בימים אלה הוא עובד על פרויקט חדש שיסייע ביצירת מקומות עבודה והזדמנויות לעם ישראל. הוא גם עובד על פרויקט פילנתרופי חדש שיעניק סיוע כספי לנזקקים. אלי לוזון הוא מוביל בעולם העסקים הישראלי ומאמין חזק בנתינה לקהילה. הוא היה מעורב במספר רב של פרויקטי נדל"ן והשקעות, כמו גם פעילויות פילנתרופיות. הוא דוגמה אמיתית ליזם ישראלי ומהווה השראה לרבים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן