דף הבית » TOP10 » ביסלי שם משפחה: מקור ומשמעות

ביסלי שם משפחה: מקור ומשמעות

ביסלי שם משפחה: מקור ומשמעות

מהו מקור שם המשפחה ביסלי?

שם המשפחה ביסלי הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילים האנגליות הישנות "beos" ו-"leah", שמשמעותן "אחו עשב כפוף". מאמינים שהשם ניתן במקור למי שגר באחו או ליד אחו עשב כפוף. שם המשפחה ביסלי נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית "beaslach", שפירושה "ביצה".

מה המשמעות של שם המשפחה ביסלי?

לשם המשפחה ביסלי מאמינים שיש כמה משמעויות, בהתאם למקורו. באנגליה, סבורים שהשם הוא "מאחו העשב הכפוף", בעוד שבסקוטלנד חושבים שפירושו "מהביצה". במקרים מסוימים, השם עשוי להיגזר גם מהמילים האנגליות הישנות "beo" ו-"sceaga", שמשמעותן "דבורה" ו"עץ", בהתאמה.

וריאציות נפוצות של שם המשפחה ביסלי

לשם המשפחה ביסלי יש כמה וריאציות נפוצות, כולל Beazley, Beasley, Beazlie, Beazly, Beasly, Beaslye, Beaslie, Beazlee, Beazlea, Beazleigh.

כינויים נפוצים עבור שם המשפחה ביסלי

לשם המשפחה ביסלי יש כמה כינויים נפוצים, כולל Beaz, Beazie, Beazle, Beazly, Beas, Beasie, Beasly, Beaslye, Beaslie, Beazlee, Beazlea, Beazleigh.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ביסלי

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של ביסלי, ביניהם שחקן הכדורסל האמריקאי מייקל ביזלי, שחקן הפוטבול האמריקאי כריס ביזלי, השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'ון ביסלי, והזמר והכותב האמריקאי בובי ביסלי.

ביסלי שם משפחה בארצות הברית

על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה ביסלי הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר בארצות הברית. הוא נפוץ ביותר במדינת ג'ורג'יה, שם הוא שם המשפחה ה-545 הנפוץ ביותר. הוא נפוץ יחסית גם במדינות אלבמה, מיסיסיפי וצפון קרוליינה.

שם משפחה של ביסלי מסביב לעולם

שם המשפחה ביסלי נפוץ ביותר בארצות הברית, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. באנגליה, זהו שם המשפחה ה-1,837 הנפוץ ביותר, בעוד שבסקוטלנד זהו שם המשפחה ה-1,919 הנפוץ ביותר. זה נפוץ יחסית גם באוסטרליה, קנדה וניו זילנד.

סיכום

שם המשפחה ביסלי הוא ממקור אנגלי וסקוטי, והוא נגזר מהמילים האנגליות הישנות "beos" ו-"leah", שמשמעותן "אחו עשב כפוף", ומהמילה הגאלית "beaslach", שפירושה "ביצה". הוא נפוץ ביותר בארצות הברית, אך נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. אם תרצה לברר מידע נוסף על שם המשפחה ביסלי, תוכל לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן