דף הבית » מעניין » בדיקת זכאות לדרכון פורטוגלי לפי שם משפחה

בדיקת זכאות לדרכון פורטוגלי לפי שם משפחה

בדיקת זכאות לדרכון פורטוגלי לפי שם משפחה

מהו דרכון פורטוגלי?

דרכון פורטוגלי הוא מסמך מעבר המונפק על ידי ממשלת פורטוגל המאפשר למחזיק בו לנסוע לפורטוגל וממדינות אחרות. הוא משמש גם כסוג של זיהוי והוכחה לאזרחות פורטוגלית. הדרכון הפורטוגלי הוא אחד הדרכונים החזקים בעולם, המאפשר למחזיקים בו לנסוע ליותר מ-170 מדינות ללא ויזה.

מי זכאי לקבל דרכון פורטוגלי?

על מנת להיות זכאי לדרכון פורטוגלי, עליך לעמוד בקריטריונים מסוימים. בדרך כלל, עליך להיות אזרח פורטוגל או בעל רישיון שהייה בתוקף. עליך להיות גם בן 18 לפחות ובעל תעודת זהות תקפה. בנוסף, עליך להיות מסוגל להוכיח את מוצאך הפורטוגזי. זה נעשה בדרך כלל על ידי מתן עותק של תעודת הלידה שלך, שעליה לכלול את שמות המשפחה של הוריך. אם אינך יכול לספק תעודת לידה, ייתכן שתוכל לספק מסמכים אחרים כגון תעודת נישואין או תעודת טבילה.

אילו מסמכים אני צריך לספק?

על מנת להגיש בקשה לדרכון פורטוגלי, תצטרך לספק מסמכים מסוימים. אלו כוללים:

  • תעודת זהות תקפה
  • אישור שהייה בתוקף (אם רלוונטי)
  • עותק של תעודת הלידה שלך
  • עותק של תעודות הלידה של ההורים שלך
  • עותק של תעודת הנישואין שלך (אם רלוונטי)
  • עותק של תעודת הטבילה שלך (אם רלוונטי)
  • עותק של תעודת הנישואין של הוריך (אם רלוונטי)
  • הוכחה למוצא פורטוגלי (אם רלוונטי)

כמו כן, יהיה עליך לספק תמונה תקפה בגודל דרכון ולשלם את העמלות הרלוונטיות.

כיצד אוכל לבדוק את הזכאות שלי לדרכון פורטוגלי לפי שם משפחה?

אם אינך בטוח אם אתה זכאי לקבל דרכון פורטוגלי, תוכל לבדוק את זכאותך לפי שם משפחה. ניתן לעשות זאת על ידי ביקור בקונסוליה של פורטוגל בארצך או על ידי יצירת קשר עם שגרירות פורטוגל בארצך. בקונסוליה או בשגרירות, תצטרך לספק את המסמכים שהוזכרו לעיל, כמו גם הוכחה למוצאך הפורטוגזי. ניתן לעשות זאת על ידי מתן עותק של תעודת הלידה שלך, שעליה לכלול את שמות המשפחה של הוריך. לאחר שסיפקת את המסמכים הדרושים, הקונסוליה או השגרירות יבדקו את בקשתך ויקבעו אם אתה זכאי לקבל דרכון פורטוגלי. אם אתה זכאי, יונפק לך דרכון ותוכל לנסוע לפורטוגל וממדינות אחרות.

סיכום

בדיקת זכאותך לדרכון פורטוגלי לפי שם המשפחה היא תהליך פשוט יחסית. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לספק את המסמכים הדרושים והוכחות למוצאך הפורטוגזי. לאחר שעשית זאת, הקונסוליה או השגרירות יבדקו את בקשתך ויקבעו אם אתה זכאי לקבל דרכון פורטוגלי. אם אתה זכאי, יונפק לך דרכון ותוכל לנסוע לפורטוגל וממדינות אחרות. למידע נוסף על דרכונים פורטוגזיים, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן