דף הבית » מעניין » זכאות לקבלת אזרחות ארה"ב שם משפחה

זכאות לקבלת אזרחות ארה"ב שם משפחה

2023-04-29 05:00:00+02:00

מהו שם משפחה?

שם משפחה, המכונה גם שם משפחה, הוא חלק משם של אדם המזהה אותו כבן משפחה. זה מועבר בדרך כלל מדור לדור ומשמש לעתים קרובות כדי להתחקות אחר מוצאו של אדם. בארצות הברית, שמות משפחה נגזרים בדרך כלל מארץ המוצא, מקצוע או מיקום.

סוגי שמות משפחה

ישנם מספר סוגים שונים של שמות משפחה, כולל:

  • פטרונימי: נגזר משם האב
  • מטרונימית: נגזרת משם האם
  • מקצוע: נגזר ממקצוע
  • גיאוגרפי: נגזר ממיקום
  • תיאורי: נגזר ממאפיין פיזי

זכאות לאזרחות אמריקאית על סמך שם משפחה

הזכאות לאזרחות אמריקאית על סמך שם משפחה תלויה בסוג שם המשפחה. לדוגמה, אם לאדם יש שם משפחה פטרונימי או מטרונימי, הוא עשוי להיות זכאי לאזרחות אמריקאית אם האב הקדמון שלו היה אזרח ארה"ב. אם לאדם יש שם משפחה תעסוקתי או גיאוגרפי, הוא עשוי להיות זכאי לאזרחות אמריקאית אם אביו הקדמון היה אזרח ארה"ב ועבד במקצוע מסוים או התגורר במקום מסוים. לבסוף, אם לאדם יש שם משפחה תיאורי, הוא עשוי להיות זכאי לאזרחות אמריקאית אם אביו הקדמון היה אזרח ארה"ב והיה לו מאפיין פיזי מסוים. בנוסף לסוג שם המשפחה, הזכאות לאזרחות אמריקאית על סמך שם משפחה תלוי גם בארץ המוצא. לדוגמה, אם אביו הקדמון של אדם היה אזרח ארה"ב ושם המשפחה שלו נגזר ממדינה שאינה ארצות הברית, ייתכן שהוא לא יהיה זכאי לאזרחות אמריקאית.

הגשת בקשה לאזרחות אמריקאית על סמך שם משפחה

אם אדם מאמין שהוא עשוי להיות זכאי לאזרחות אמריקאית על סמך שם משפחתו, עליו לפנות לשירותי האזרחות וההגירה של ארה"ב (USCIS) כדי לקבוע את זכאותו. USCIS יבדוק את בקשתו של האדם ויקבע אם הוא זכאי לאזרחות אמריקאית. אם אדם זכאי לאזרחות אמריקאית על סמך שם המשפחה שלו, הוא יצטרך להגיש את המסמכים הדרושים ל-USCIS. מסמכים אלה עשויים לכלול הוכחה של אזרחות ארה"ב של האב הקדמון שלהם, הוכחה של שם משפחתם ומסמכים אחרים כנדרש על ידי USCIS. לאחר שה-USCIS בחן את בקשתו של האדם וקבע כי הוא זכאי לאזרחות אמריקאית, יונפק לו אישור של התאזרחות. תעודה זו תשמש כהוכחה לאזרחותם האמריקאית ותאפשר להם להגיש בקשה לדרכון אמריקאי והטבות נוספות הקשורות באזרחות אמריקאית.

סיכום

הזכאות לאזרחות אמריקאית על בסיס שם משפחה תלויה בסוג שם המשפחה ובארץ המוצא. אם אדם מאמין שהוא עשוי להיות זכאי לאזרחות אמריקאית על סמך שם משפחתו, עליו לפנות ל-USCIS כדי לקבוע את זכאותו. אם הם יימצאו כשירים, הם יצטרכו להגיש את המסמכים הדרושים ל-USCIS ויונפק להם תעודת התאזרחות. למידע נוסף על זכאות לאזרחות אמריקאית על סמך שם משפחה, בקר ביוטיוב כדי לצפות בסרטונים בנושא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן