דף הבית » עשרת הגדולים » בארי הוא שם משפחה: מדריך מקיף

בארי הוא שם משפחה: מדריך מקיף

בארי הוא שם משפחה: מדריך מקיף

מהו שם המשפחה בארי?

שם המשפחה בארי הוא שם משפחה נפוץ ממוצא אירי. הוא נגזר מהשם הגאלי O'Baire, שפירושו "צאצא של Baire". השם Baire נגזר מהמילה האירית העתיקה "דבה", שפירושה "חנית". מאמינים שמשפחת בארי מקורה במחוז קורק, אירלנד. שם המשפחה בארי נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אנגליה, סקוטלנד, ויילס, אוסטרליה וניו זילנד. בארצות הברית, שם המשפחה בארי הוא שם המשפחה ה-545 בשכיחותו, כאשר לכ-0.03% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה.

היסטוריה של שם המשפחה בארי

לשם המשפחה בארי יש היסטוריה ארוכה וסיפורת. השימוש המתועד הראשון בשם היה במאה ה-12, כאשר משפחת אובייר הייתה בולטת במחוז קורק, אירלנד. המשפחה נודעה בנאמנותה למלך מנסטר, והיא זכתה באדמות ובתארים. משפחת בארי הייתה בולטת גם במאה ה-16, כאשר היו מעורבים במרד האירי של 1598. בני הזוג בארי היו נאמנים ל- הסיבה האירית, ורבים מהם נהרגו בלחימה. במאה ה-17 היגרה משפחת בארי לארצות הברית, והתיישבה במסצ'וסטס וברוד איילנד. בני הזוג בריס היו בין המתיישבים הראשונים של העולם החדש, והם התבססו במהירות כחברים בולטים בקהילה.

שם משפחה בארי במדינות שונות

שם המשפחה בארי נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה בארי הוא שם המשפחה ה-545 בשכיחותו, כאשר לכ-0.03% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה. בקנדה, שם המשפחה בארי הוא שם המשפחה ה-598 בשכיחותו, כאשר לכ-0.02% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה. באנגליה, שם המשפחה בארי הוא שם המשפחה ה-583 בשכיחותו, כאשר לכ-0.02% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה. בסקוטלנד, שם המשפחה בארי הוא שם המשפחה ה-545 בשכיחותו, כאשר לכ-0.02% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה. בוויילס, שם המשפחה בארי הוא שם המשפחה ה-545 בשכיחותו, כאשר לכ-0.02% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה. באוסטרליה, שם המשפחה בארי הוא שם המשפחה ה-545 בשכיחותו, כאשר לכ-0.02% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה. בניו זילנד, שם המשפחה בארי הוא שם המשפחה ה-545 הנפוץ ביותר, כאשר לכ-0.02% מהאוכלוסייה יש את שם המשפחה .

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בארי

יש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה בארי. כמה מהבולטים ביותר כוללים:- ג'ון בארי, מלחין ומנצח אמריקאי שכתב את המוזיקה לסרטי ג'יימס בונד.- דייב בארי, הומוריסט וסופר אמריקאי.- ג'ין בארי, שחקן אמריקאי שכיכב בסדרת הטלוויזיה " Bat Masterson" ו-"The Name of the Game".- בארי מנילו, זמר-יוצר ומפיק אמריקאי.- בארי ווייט, זמר ומפיק אמריקאי.- בארי בונדס, שחקן בייסבול אמריקאי המחזיק בשיא הכי הרבה הום ראנץ בקריירה.- בארי סנדרס, שחקן פוטבול אמריקאי שנכנס להיכל התהילה של הכדורגל המקצועני.

שם משפחה בארי בתרבות הפופולרית

שם המשפחה בארי הופיע בסרטים ותוכניות טלוויזיה פופולריים רבים. הבולטים ביותר כוללים: – האחיות בארי, צמד זמר יידיש פופולרי בשנות החמישים והשישים. – תוכנית השיחות של בארי גיב, תוכנית מערכונים קומית בכיכובו של בארי גיב מהבי גיז.- בארי, סרט משנת 2016 בכיכובו של ביל האדר בתפקיד היטמן מהמערב התיכון.- בארי, סדרת טלוויזיה משנת 2018 בכיכובו של ביל האדר בתור היטמן מהמערב התיכון.- בארי לינדון, סרט משנת 1975 בבימויו של סטנלי קובריק.

שם משפחה בארי בגניאלוגיה

שם המשפחה בארי הוא שם משפחה פופולרי עבור גנאלוגים למחקר. ישנם משאבים מקוונים רבים זמינים כדי לסייע במעקב אחר ההיסטוריה של שם המשפחה בארי. כמה מהפופולריים ביותר כוללים:- Ancestry.com, אתר המאפשר למשתמשים לחפש רשומות הקשורות לשם המשפחה בארי.- FamilySearch.org, אתר המאפשר למשתמשים לחפש רשומות הקשורות לשם המשפחה בארי.- MyHeritage. com, אתר המאפשר למשתמשים לחפש רשומות הקשורות לשם המשפחה בארי.- FindMyPast.com, אתר המאפשר למשתמשים לחפש רשומות הקשורות לשם המשפחה בארי.

סיכום

שם המשפחה בארי הוא שם משפחה נפוץ ממוצא אירי. הוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אנגליה, סקוטלנד, וויילס, אוסטרליה וניו זילנד. לשם המשפחה בארי יש היסטוריה ארוכה וסיפורית, ויש הרבה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה. שם המשפחה בארי מופיע גם בסרטים ותוכניות טלוויזיה פופולריים רבים, והוא שם משפחה פופולרי עבור גנאלוגים לחקור. למידע נוסף על שם המשפחה בארי, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן