דף הבית » מגזין » אמיתי זיו: מבט על היזם הישראלי

אמיתי זיו: מבט על היזם הישראלי

אמיתי זיו: מבט על היזם הישראלי

מי זה אמיתי זיו?

אמיתי זיו הוא יזם ישראלי שזכה להצלחה בתעשיית הטכנולוגיה. הוא המייסד והמנכ"ל של חברת הטכנולוגיה הישראלית זיבטק, המתמחה בפיתוח תוכנה ועיצוב אתרים. זיוטק פועלת מאז 2011 והצליחה לסייע לעסקים ליצור פתרונות אינטרנט חדשניים ויעילים.

הרקע של אמיתי זיו

אמיתי זיו נולד בישראל וגדל בעיירה קטנה ליד תל אביב. הוא למד בטכניון המכון הטכנולוגי בחיפה, שם למד מדעי המחשב והנדסה. לאחר סיום לימודיו עבד כמהנדס תוכנה בכמה חברות בישראל לפני שהקים את זיבטק ב-2011.

ההישגים של אמיתי זיו

מאז הקמת זיוטק, אמיתי זיו הצליח לסייע לעסקים ליצור פתרונות אינטרנט חדשניים ויעילים. כמו כן, היה מעורב במספר פרויקטים נוספים, ביניהם פיתוח אפליקציה לנייד עבור ממשלת ישראל ויצירת פלטפורמה לחינוך מקוון. בנוסף לעבודתו עם זיבטק, אמיתי זיו היה מעורב במספר פרויקטים נוספים, ביניהם פיתוח אפליקציה סלולרית לממשלת ישראל ויצירת פלטפורמה לחינוך מקוון. כמו כן, היה מעורב במספר יוזמות פילנתרופיות, ביניהן הקמת קרן מלגות לסטודנטים מרקע מוחלש.

תוכניות העתיד של אמיתי זיו

אמיתי זיו מתמקד כיום בהרחבת טווח ההגעה של זיבטק והמשך פיתוח פתרונות אינטרנט חדשניים לעסקים. הוא גם מחפש להרחיב את היוזמות הפילנתרופיות שלו ולהמשיך לתמוך בסטודנטים מרקע מוחלש.

שאלות ותשובות

מהו הרקע החינוכי של אמיתי זיו?

אמיתי זיו למד בטכניון המכון הטכנולוגי בחיפה, שם למד מדעי המחשב והנדסה.

באילו פרויקטים היה מעורב אמיתי זיו?

אמיתי זיו היה מעורב במספר פרויקטים, ביניהם פיתוח אפליקציה למובייל לממשלת ישראל ויצירת פלטפורמה לחינוך מקוון. כמו כן, היה מעורב במספר יוזמות פילנתרופיות, ביניהן הקמת קרן מלגות לסטודנטים מרקע מוחלש.

מהן התוכניות לעתיד של אמיתי זיו?

אמיתי זיו מתמקד כיום בהרחבת טווח ההגעה של זיבטק והמשך פיתוח פתרונות אינטרנט חדשניים לעסקים. הוא גם מחפש להרחיב את היוזמות הפילנתרופיות שלו ולהמשיך לתמוך בסטודנטים מרקע מוחלש. אמיתי זיו הוא יזם ישראלי מצליח שזכה להצלחה בתעשיית הטכנולוגיה. הוא המייסד והמנכ"ל של חברת הטכנולוגיה הישראלית זיבטק, המתמחה בפיתוח תוכנה ועיצוב אתרים. זיוטק פועלת מאז 2011 והצליחה לסייע לעסקים ליצור פתרונות אינטרנט חדשניים ויעילים. בנוסף לעבודתו עם זיבטק, אמיתי זיו היה מעורב במספר פרויקטים נוספים, ביניהם פיתוח אפליקציה למובייל עבור ממשלת ישראל ויצירת פלטפורמה לחינוך מקוון. כמו כן, היה מעורב במספר יוזמות פילנתרופיות, ביניהן הקמת קרן מלגות לסטודנטים מרקע מוחלש. אמיתי זיו מתמקד כיום בהרחבת טווח ההגעה של זיבטק והמשך פיתוח פתרונות אינטרנט חדשניים לעסקים. הוא גם מחפש להרחיב את היוזמות הפילנתרופיות שלו ולהמשיך לתמוך בסטודנטים מרקע מוחלש.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן