דף הבית » המלצת הצוות » איך לדעת אם הכלב שלך בהריון

איך לדעת אם הכלב שלך בהריון

2023-07-04 16:41:00+02:00

סימני הריון אצל כלבים

הריון אצל כלבים הוא זמן מרגש מאוד עבור בעלי חיות מחמד, אבל זה גם יכול להיות קצת מורט עצבים. הכרת הסימנים והתסמינים של כלב בהריון יכולה לעזור לך להיות מוכנים להגעתם של גורים. להלן כמה מהסימנים הנפוצים ביותר להריון אצל כלבים.

עלייה במשקל

אחד הסימנים הראשונים להריון אצל כלבים הוא עלייה ניכרת במשקל. זאת בשל הגורים הגדלים ברחם, כמו גם הנוזלים והחומרים המזינים הנוספים שהאם צריכה לספק להם. אם אתה שם לב שהכלב שלך עולה במשקל, זה יכול להיות סימן שהיא בהריון.

התנהגות קינון

סימן נוסף להריון אצל כלבים הוא התנהגות קינון. זה כאשר הכלבה האם מתחילה לחפש מקום בטוח ונוח ללדת. היא עשויה להתחיל לחפור בחצר או לארגן מחדש את המצעים שלה. היא עשויה גם להתחיל להיות מגוננת יותר על המרחב שלה ועלולה להיות תוקפנית יותר כלפי בעלי חיים אחרים.

תיאבון מוגבר

גם לכלבה בהריון יהיה תיאבון מוגבר. זה נובע מהאנרגיה הנוספת שהיא צריכה לספק לגורים. אם אתה שם לב שהכלב שלך אוכל יותר מהרגיל, זה יכול להיות סימן שהיא בהריון.

שינויים בהתנהגות

כלבה בהריון עשויה גם להראות שינויים בהתנהגותה. היא עשויה להיות יותר חיבה ונצמדת, או שהיא עשויה להיות יותר תוקפנית וטריטוריאלית. שינויים אלה בהתנהגות יכולים להיות סימן לכך שהיא בהריון.

נפיחות בטן גלויה

ככל שהגורים גדלים ברחם, הבטן של האם הכלבה תתחיל להתנפח. זה מורגש בדרך כלל בסביבות השבוע הרביעי או החמישי להריון. אם אתה שם לב שהבטן של הכלב שלך מתחילה להתנפח, זה יכול להיות סימן שהיא בהריון.

מבחן וטרינרי

הדרך היחידה להיות בטוחה שהכלב שלך בהריון היא לעבור בדיקה אצל וטרינר. וטרינר יכול לבצע אולטרסאונד כדי לאשר את ההריון ולקבוע כמה גורים האם נושאת. הריון אצל כלבים הוא זמן מרגש מאוד עבור בעלי חיות מחמד. הכרת הסימנים והתסמינים של כלב בהריון יכולה לעזור לך להיות מוכנים להגעתם של גורים. אם הבחנת באחד מהסימנים שהוזכרו לעיל, חשוב לבדוק את הכלב שלך על ידי וטרינר כדי לאשר את ההיריון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן