דף הבית » הכי מדובר » איות של שם המשפחה טול באנגלית

איות של שם המשפחה טול באנגלית

2023-04-12 22:06:00+02:00

מהו שם המשפחה טול?

שם המשפחה טול הוא שם משפחה אנגלי נפוץ, שמקורו בימי הביניים. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "טול", שפירושה "גבעה". שם המשפחה Tull נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. שם המשפחה Tull נמצא לרוב באנגליה, שם מאמינים שמקורו. הוא נמצא גם בסקוטלנד, אירלנד ווילס. שם המשפחה טול נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, צרפת והולנד.

וריאציות של שם המשפחה טול

לשם המשפחה טול יש וריאציות רבות, כולל טולר, טול, טולר, טולר וטולר. וריאציות אלה משמשות לעתים קרובות לסירוגין, אך לכולן יש אותו מקור. שם המשפחה טול נמצא גם בשפות אחרות, כגון ספרדית, איטלקית ופורטוגזית. בספרדית, שם המשפחה Tull מאוית "Tulles", ואילו באיטלקית הוא מאוית "Tulli". בפורטוגזית, שם המשפחה טול מאוית "טולס".

מקורות שם המשפחה טול

מקורו של שם המשפחה טול בימי הביניים, כאשר אנשים החלו להשתמש בשמות משפחה כדי להבדיל את עצמם מאחרים. מאמינים כי שם המשפחה טול נגזר מהמילה האנגלית הישנה "tull", שפירושה "גבעה". ההערכה היא ששם המשפחה טול מקורו באנגליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כגון סקוטלנד, אירלנד, ווויילס. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, צרפת והולנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה טול

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה טול, ביניהם המוזיקאי האנגלי ג'טרו טול, השחקן והקומיקאי האמריקאי כריס טול, והשחקן והקומיקאי הבריטי סטיבן טול.

ג'תרו טול

ג'תרו טול הוא מוזיקאי וכותב שירים אנגלי הידוע בעיקר בזכות עבודתו עם להקת ג'תרו טול. הוא נחשב לאחד המוזיקאים המשפיעים ביותר במאה ה-20. הוא ידוע גם בנגינתו בחליל ובשימוש שלו במוזיקה עממית בשיריו.

כריס טול

כריס טול הוא שחקן וקומיקאי אמריקאי אשר ידוע בעיקר בתפקידו כדמות "טול" בסדרת הטלוויזיה "המשרד". הוא ידוע גם בזכות הסטנדאפ שלו והופעותיו בתוכניות טלוויזיה שונות.

סטיבן טול

סטיבן טול הוא שחקן וקומיקאי בריטי הידוע בעיקר בתפקידו כדמות "טול" בסדרת הטלוויזיה "המשרד". הוא ידוע גם בזכות הסטנדאפ שלו והופעותיו בתוכניות טלוויזיה שונות.

סיכום

שם המשפחה טול הוא שם משפחה אנגלי נפוץ, שמקורו בימי הביניים. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "טול", שפירושה "גבעה". שם המשפחה טול נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. לשם המשפחה טול יש וריאציות רבות, כולל טולר, טול, טולר, טולר וטולר. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה טול, ביניהם המוזיקאי האנגלי ג'טרו טול, השחקן והקומיקאי האמריקאי כריס טול, והשחקן והקומיקאי הבריטי סטיבן טול. למידע נוסף על שם המשפחה טול, הווריאציות שלו ומקורותיו, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן