דף הבית » טופ 100 » לימה שם משפחה: מוצא, משמעות והיסטוריה

לימה שם משפחה: מוצא, משמעות והיסטוריה

2023-05-06 04:42:00+02:00

מבוא לשם המשפחה לימה

שם המשפחה לימה הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם. זה נגזר מהמילה הלטינית "לימה", שפירושה "מחרשה". מקורו של שם המשפחה לימה הוא בפורטוגל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ברזיל, ספרד ואיטליה. הוא נפוץ גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-5,827 הנפוץ ביותר.

מקור ומשמעות שם המשפחה לימה

מקורו של שם המשפחה לימה הוא בפורטוגל, שם הוא נגזר מהמילה הלטינית "לימה", שפירושה "מחרשה". על פי החשד, שם המשפחה ניתן לאנשים שעבדו כחקלאים והשתמשו במחרשה כדי לעבוד את האדמה. ייתכן גם ששם המשפחה ניתן לאנשים שגרו ליד שדה חרוש.

היסטוריה של שם המשפחה לימה

מקורו של שם המשפחה לימה הוא בפורטוגל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ברזיל, ספרד ואיטליה. זה נפוץ גם בארצות הברית, שם זה שם המשפחה ה-5,827 הנפוץ ביותר. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה לימה הוא מהמאה ה-12 בפורטוגל. השם תועד לראשונה בעיר ליסבון, שם הוא נכתב כ"לימה". השם נמצא גם בערים אחרות בפורטוגל כמו פורטו וקוימברה. שם המשפחה לימה התפשט למדינות אחרות במאה ה-16, כאשר מגלי ארצות ומתיישבים פורטוגלים החלו להתיישב בחלקים אחרים של העולם. השם נמצא בברזיל, שם הוא נפוץ עד היום. הוא נמצא גם בספרד ובאיטליה, שם הוא נמצא עד היום.

עובדות על שם המשפחה לימה

טבלת עובדות

עוּבדָה תיאור
מָקוֹר פּוֹרטוּגָל
מַשְׁמָעוּת לחרוש
מדינות נפוצות פורטוגל, ברזיל, ספרד, איטליה, ארצות הברית
השיא המוקדם ביותר המאה ה-12 בליסבון, פורטוגל

מדור שאלות ותשובות

מהו מקור שם המשפחה לימה?

מקורו של שם המשפחה לימה הוא בפורטוגל, שם הוא נגזר מהמילה הלטינית "לימה", שפירושה "מחרשה".

באילו מדינות נפוץ שם המשפחה לימה?

שם המשפחה לימה נפוץ בפורטוגל, ברזיל, ספרד, איטליה וארצות הברית.

מתי היה התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה לימה?

התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה לימה הוא מהמאה ה-12 בפורטוגל. השם תועד לראשונה בעיר ליסבון, שם הוא נכתב כ"לימה".

סיכום

שם המשפחה לימה הוא שם משפחה נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם. זה נגזר מהמילה הלטינית "לימה", שפירושה "מחרשה". מקורו של שם המשפחה לימה הוא בפורטוגל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ברזיל, ספרד ואיטליה. הוא נפוץ גם בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-5,827 הנפוץ ביותר. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה לימה הוא מהמאה ה-12 בפורטוגל. השם תועד לראשונה בעיר ליסבון, שם הוא נכתב כ"לימה". שם המשפחה לימה התפשט למדינות אחרות במאה ה-16, כאשר מגלי ארצות ומתיישבים פורטוגל החלו להתיישב בחלקים אחרים של העולם. השם עדיין נפוץ בפורטוגל, ברזיל, ספרד, איטליה וארצות הברית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן