דף הבית » טופ 100 » תשלום עבור שינוי שם משפחה

תשלום עבור שינוי שם משפחה

2023-06-08 13:18:00+02:00

מהו שינוי שם משפחה?

שינוי שם משפחה הוא תהליך של שינוי חוקי של שם המשפחה. בישראל תהליך זה מוסדר על ידי משרד הפנים, ומחייב הגשת בקשה למשרד. על הבקשה לכלול את שמו הנוכחי של המבקש, את השם החדש הרצוי ואת סיבת השינוי. לבקשה יש לצרף גם אגרה, אשר נקבעת על ידי המשרד.

עלות שינוי שם משפחה

עלות החלפת שם המשפחה בישראל נקבעת על ידי משרד הפנים. שכר הטרחה נקבע כעת על 200 ₪, והוא ישולם בעת הגשת הבקשה. האגרה אינה ניתנת להחזר, ויש לשלם אותה במלואה לפני שניתן יהיה לטפל בבקשה.

תהליך של שינוי שם משפחה

תהליך החלפת שם המשפחה בישראל הוא פשוט יחסית. על המבקש להגיש תחילה בקשה למשרד הפנים בצירוף האגרה הנדרשת. על הבקשה לכלול את שמו הנוכחי של המבקש, את השם החדש הרצוי ואת סיבת השינוי. לאחר אישור הבקשה, על המבקש להגיש בקשה למרשם האוכלוסין לרישום רשמי של שינוי השם.

השלכות משפטיות של שינוי שם משפחה

לאחר ששינוי השם נרשם באופן רשמי, על המבקש לעדכן את כל המסמכים הרשמיים שלו, כגון הדרכון, רישיון הנהיגה וחשבונות הבנק שלו, כך שישקפו את השם החדש. חשוב לציין כי שינוי השם מחייב מבחינה משפטית, וכל מסמך שיונפק לפני שינוי השם לא יהיה תקף יותר.

טבלת עלויות עבור שינוי שם משפחה

סוג שינוי שם המשפחה עלות (₪)
שינוי שם 200

סיכום

שינוי שם משפחה בישראל הוא תהליך פשוט יחסית, ומצריך הגשת בקשה למשרד הפנים בתוספת תשלום של 200 ₪. לאחר אישור הבקשה, על המבקש להגיש בקשה למרשם האוכלוסין לרישום רשמי של שינוי השם. חשוב לציין כי שינוי השם מחייב מבחינה משפטית, וכל מסמך שיונפק לפני שינוי השם לא יהיה תקף יותר. למידע נוסף על התהליך והתשלום עבור שינוי שם המשפחה בישראל, אנא בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן