דף הבית » TOP10 » תולדות שם המשפחה רבינוביץ

תולדות שם המשפחה רבינוביץ

תולדות שם המשפחה רבינוביץ

מקורות שם המשפחה רבינוביץ

שם המשפחה של רבינוביץ הוא ממוצא יהודי, והוא נגזר מהמילה העברית "רב", שפירושה "מורה". מקורו של השם, ככל הנראה, באזור פולין ואוקראינה, וכנראה אומץ על ידי משפחות יהודיות שביקשו לכבד מורה או רב בקהילתן. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, אוסטריה וצ'כיה.

פירוש שם המשפחה רבינוביץ

על פי ההערכות, שם המשפחה של רבינוביץ נגזר מהמילה העברית "רב", שפירושה "מורה". מקורו של השם, ככל הנראה, באזור פולין ואוקראינה, וכנראה אומץ על ידי משפחות יהודיות שביקשו לכבד מורה או רב בקהילתן. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, אוסטריה וצ'כיה. לפי ההערכה, השם נגזר מהמילה העברית "רב", שפירושה "מורה". מקורו של השם, ככל הנראה, באזור פולין ואוקראינה, וכנראה אומץ על ידי משפחות יהודיות שביקשו לכבד מורה או רב בקהילתן. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, אוסטריה וצ'כיה. לפי ההערכה, השם נגזר מהמילה העברית "רב", שפירושה "מורה". מקורו של השם, ככל הנראה, באזור פולין ואוקראינה, וכנראה אומץ על ידי משפחות יהודיות שביקשו לכבד מורה או רב בקהילתן. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, אוסטריה וצ'כיה. לפי ההערכה, השם נגזר מהמילה העברית "רב", שפירושה "מורה". מקורו של השם, ככל הנראה, באזור פולין ואוקראינה, וכנראה אומץ על ידי משפחות יהודיות שביקשו לכבד מורה או רב בקהילתן. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, אוסטריה וצ'כיה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רבינוביץ

לאורך ההיסטוריה, היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של רבינוביץ. כמה מהבולטים ביותר כוללים את יצחק רבין, ראש ממשלת ישראל החמישי, ושמעון פרס, ראש הממשלה התשיעי של ישראל. אנשים מפורסמים נוספים עם שם המשפחה רבינוביץ כוללים את השחקן והקומיקאי האמריקאי, ג'רי סטילר, והסופר והבמאי האמריקאי, לארי דיוויד.

יצחק רבין

יצחק רבין היה ראש ממשלת ישראל החמישי, כיהן בשנים 1974 עד 1977 ושוב מ-1992 עד הירצחו בשנת 1995. הוא היה חייל מעוטר, לאחר ששירת בצבא ההגנה לישראל במהלך מלחמת ערב-ישראל ב-1948, וזכה בתואר. עיטור חיל על שירותו. הוא גם היה חתן פרס נובל לשלום, לאחר שזכה בפרס בשנת 1994 על מאמציו להביא שלום למזרח התיכון.

שמעון פרס

שמעון פרס היה ראש הממשלה התשיעי של ישראל, שכיהן בין השנים 1984-1986 ושוב בין 1995 ל-1996. הוא היה חתן פרס נובל לשלום, לאחר שזכה בפרס ב-1994 על מאמציו להביא שלום למזרח התיכון. הוא גם זכה במדליית החירות הנשיאותית, והיה הישראלי הראשון שקיבל את הכבוד.

ג'רי סטילר

ג'רי סטילר הוא שחקן וקומיקאי אמריקאי, הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסיטקום "סיינפלד" ו"מלך המלכות". הוא אביו של השחקן בן סטילר, ובעלה של השחקנית אן מירה. הוא נולד בשם ג'רלד אייזק סטילר ב-1927 בעיר ניו יורק, והוא ממוצא יהודי. אביו, וויליאם סטילר, נולד בפולין ושינה את שם משפחתו מרבינוביץ לסטילר עם הגעתו לארצות הברית.

לארי דיוויד

לארי דיוויד הוא סופר, שחקן ובמאי אמריקאי, הידוע בעיקר בזכות יצירת סדרות הטלוויזיה סיינפלד ו- Curb Your Enthusiasm. הוא נולד בשם לורנס ג'ין דייוויד ב-1947 בברוקלין, ניו יורק, והוא ממוצא יהודי. אביו, מורטי דוד, נולד בפולין ושינה את שם משפחתו מרבינוביץ לדוד עם הגעתו לארצות הברית.

סיכום

שם המשפחה של רבינוביץ הוא ממוצא יהודי, והוא נגזר מהמילה העברית "רב", שפירושה "מורה". מקורו של השם, ככל הנראה, באזור פולין ואוקראינה, וכנראה אומץ על ידי משפחות יהודיות שביקשו לכבד מורה או רב בקהילתן. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, אוסטריה וצ'כיה. לאורך ההיסטוריה היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה של רבינוביץ, ביניהם יצחק רבין, שמעון פרס, ג'רי סטילר ולארי דיוויד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן