דף הבית » TOP10 » תולדות שם המשפחה מטיאס

תולדות שם המשפחה מטיאס

2023-05-28 12:00:00+02:00

מקור שם המשפחה מטיאס

שם המשפחה מטיאס הוא ממקור ספרדי, והוא נגזר מהשם הפרטי מטיאס. מתיאס הוא צורה של השם העברי מתתיאס, שפירושו "מתנת אלוהים". השם זכה לפופולריות של הדמות המקראית מתתיהו, אביו של יהודה המכבי, שהוביל את מרד המכבים נגד האימפריה הסלאוקית במאה ה-2 לפני הספירה. השם מטיאס זכה לפופולריות גם על ידי הכובש הספרדי הרנן קורטס, אשר קרא לבנו מאטיאס בשנת 1525. השם התפשט מאז למדינות אחרות, כולל פורטוגל, מקסיקו וארצות הברית.

משמעות שם המשפחה מטיאס

שם המשפחה מטיאס נגזר מהשם הפרטי מטיאס, שפירושו "מתנת אלוהים". זוהי תזכורת לדמות המקראית מתתיהו, שהוביל את מרד המכבים נגד האימפריה הסלאוקית במאה ה-2 לפני הספירה. השם הוא גם תזכורת לכובש הספרדי הרנן קורטס, שקרא לבנו מאטיאס ב-1525.

הפופולריות של שם המשפחה מטיאס

שם המשפחה מטיאס הוא הפופולרי ביותר בספרד, שם הוא שם המשפחה ה-28 בשכיחותו. הוא פופולרי גם בפורטוגל, מקסיקו וארצות הברית. בארצות הברית, שם המשפחה מטיאס הוא שם המשפחה ה-1,931 הנפוץ ביותר, כאשר כ-8,000 אנשים נושאים את השם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מטיאס

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה מטיאס, כולל:

חואן מטיאס

חואן מטיאס הוא שחקן כדורגל ספרדי שמשחק כיום בריאל מדריד. הוא ידוע ביכולות הכדרור והמסירה המיומנות שלו.

רפאל מטיאס

רפאל מטיאס הוא זמר וכותב שירים פורטוגלי. הוא ידוע בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלו "Amor de Verão", שהיה ללהיט 10 המובילים בפורטוגל ב-2019.

חורחה מטיאס

חורחה מטיאס הוא שחקן ובמאי מקסיקני. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "El Crimen del Padre Amaro" ו"La Ley de Herodes".

חוסה מטיאס

חוסה מטיאס הוא פוליטיקאי אמריקאי מקליפורניה. כיום הוא חבר באסיפת מדינת קליפורניה, המייצג את המחוז ה-39.

סיכום

שם המשפחה מטיאס הוא ממקור ספרדי, והוא נגזר מהשם הפרטי מטיאס. השם זכה לפופולריות של הדמות המקראית מתתיהו, אביו של יהודה המכבי, שהוביל את מרד המכבים נגד האימפריה הסלאוקית במאה ה-2 לפני הספירה. השם הוא גם תזכורת לכובש הספרדי הרנן קורטס, שקרא לבנו מאטיאס בשנת 1525. שם המשפחה מאטיאס הוא הפופולרי ביותר בספרד, שם הוא שם המשפחה ה-28 בשכיחותו. הוא פופולרי גם בפורטוגל, מקסיקו וארצות הברית. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מטיאס, כולל שחקן הכדורגל חואן מטיאס, הזמר והכותב רפאל מטיאס, השחקן והבמאי חורחה מטיאס והפוליטיקאי חוסה מטיאס.

טבלת הפופולריות של שם המשפחה מטיאס

מדינה דַרגָה
סְפָרַד ה-28
פּוֹרטוּגָל לא ידוע
מקסיקו לא ידוע
ארצות הברית מקום 1,931

שם המשפחה מטיאס הוא שם פופולרי במדינות רבות, כאשר הדירוג הגבוה ביותר שלו הוא מקום 28 בספרד. הוא פופולרי גם בפורטוגל, מקסיקו וארצות הברית, אם כי דירוגו המדויק במדינות אלו אינו ידוע.

סיכום

שם המשפחה מטיאס הוא ממקור ספרדי, והוא נגזר מהשם הפרטי מטיאס. השם זכה לפופולריות של הדמות המקראית מתתיהו, אביו של יהודה המכבי, שהוביל את מרד המכבים נגד האימפריה הסלאוקית במאה ה-2 לפני הספירה. השם הוא גם תזכורת לכובש הספרדי הרנן קורטס, שקרא לבנו מאטיאס בשנת 1525. שם המשפחה מאטיאס הוא הפופולרי ביותר בספרד, שם הוא שם המשפחה ה-28 בשכיחותו. הוא פופולרי גם בפורטוגל, מקסיקו וארצות הברית. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מטיאס, כולל שחקן הכדורגל חואן מטיאס, הזמר והכותב רפאל מטיאס, השחקן והבמאי חורחה מטיאס והפוליטיקאי חוסה מטיאס. למידע נוסף על שם המשפחה מטיאס, צפה בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן