דף הבית » מומלץ בהקדם » תולדות שם המשפחה לבזובסקי

תולדות שם המשפחה לבזובסקי

2023-05-05 08:46:00+02:00

מהו שם המשפחה לבזובסקי?

שם המשפחה לבזובסקי הוא שם משפחה יהודי שמקורו בישראל. הוא נגזר מהמילה העברית "לבזוב" שפירושה "אריה". מקורה של משפחת לבזובסקי על פי החשד בעיירה לבזוב, השוכנת בצפון הארץ. בני הזוג לבזובסקי הם משפחה בולטת בישראל וכבר מאות שנים.

מקורות שם המשפחה לבזובסקי

מקורו של שם המשפחה לבזובסקי הוא בעיירה לבזוב, השוכנת בצפון הארץ. העיירה נוסדה בסוף המאה ה-18 על ידי קבוצת מתיישבים יהודים מהעיר הסמוכה ביאליסטוק. המתיישבים בחרו בשם לבזוב, שפירושו בעברית "אריה", כשם עיירתם החדשה. בני הזוג לבזובסקי היו משפחה בולטת בעיירה ונודע בחוש העסקים ובפילנתרופיה שלהם. הם נודעו גם במעורבותם בקהילה היהודית ובתמיכתם במטרות יהודיות.

התפשטות שם המשפחה לבזובסקי

שם המשפחה לבזובסקי התפשט ברחבי ישראל ומחוצה לה במאות ה-19 וה-20. רבים מבני משפחת לבזובסקי עברו למקומות אחרים בארץ כמו ירושלים, תל אביב וחיפה. אחרים עברו לחו"ל, לארצות הברית, קנדה ומדינות נוספות.

משפחת לבזובסקי בארצות הברית

למשפחת לבזובסקי יש נוכחות בארצות הברית מאז סוף המאה ה-19. בני המשפחה הראשונים שהגיעו לארצות הברית היו אברהם ושרה לבזובסקי, שהתיישבו בניו יורק בשנת 1891. מאז, רבים מבני משפחת לבזובסקי קבעו את ביתם בארה"ב, במיוחד בניו יורק. אזור העיר.

משפחת לבזובסקי בקנדה

גם למשפחת לבזובסקי יש נוכחות בקנדה מאז סוף המאה ה-19. בני המשפחה הראשונים שהגיעו לקנדה היו אברהם ושרה לבזובסקי, שהתיישבו במונטריאול בשנת 1891. מאז, רבים מבני משפחת לבזובסקי קבעו את ביתם בקנדה, במיוחד באזור מונטריאול.

משפחת לבזובסקי בישראל

למשפחת לבזובסקי יש נוכחות בישראל מאז סוף המאה ה-18. בני המשפחה הראשונים שהגיעו לארץ היו אברהם ושרה לבזובסקי, שהתיישבו בלבזוב בשנת 1790. מאז קבעו רבים מבני משפחת לבזובסקי את ביתם בישראל, בעיקר בצפון הארץ.

מורשת שם המשפחה לבזובסקי

משפחת לבזובסקי הותירה אחריה מורשת מתמשכת בישראל ומחוצה לה. הם נודעו בחוש העסקים שלהם, בפילנתרופיה ובמעורבותם בקהילה היהודית. משפחת לבזובסקי נודעה גם בתמיכתה במטרות יהודיות, כמו הקמת מדינת ישראל.

שם המשפחה של לבזובסקי היום

כיום, שם המשפחה לבזובסקי עדיין בולט בישראל ומחוצה לה. ישנם רבים מבני משפחת לבזובסקי המתגוררים בישראל, בארצות הברית, בקנדה ובמדינות נוספות. משפחת לבזובסקי ידועה עד היום בחוש העסקים, הפילנתרופיה והמעורבות בקהילה היהודית.

טבלת שם משפחה של לבזובסקי

מדינה שנת הגעה חברים בולטים
ישראל 1790 אברהם ושרה לבזובסקי
ארצות הברית 1891 אברהם ושרה לבזובסקי
קנדה 1891 אברהם ושרה לבזובסקי

שם המשפחה לבזובסקי הוא שם משפחה יהודי בולט בעל היסטוריה ארוכה ועשירה. הוא עבר בדורות של משפחת לבזובסקי ועדיין בולט בארץ ומחוצה לה. משפחת לבזובסקי ידועה בחוש העסקים, הפילנתרופיה והמעורבות בקהילה היהודית. שם המשפחה לבזובסקי הוא תזכורת להיסטוריה הארוכה והגאה של המשפחה. זוהי תזכורת למחויבותם לאמונתם ולמסירותם לקהילה שלהם. משפחת לבזובסקי הותירה מורשת מתמשכת בישראל ומחוצה לה ושמה ימשיך להיזכר לדורות הבאים. למידע נוסף על שם המשפחה לבזובסקי, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן