דף הבית » מומלץ בהקדם » תולדות שם המשפחה דוד

תולדות שם המשפחה דוד

תולדות שם המשפחה דוד

מקורות שם המשפחה דוד

שם המשפחה דוד הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהשם העברי "דוד", שפירושו "אהוב". השם זכה לפופולריות בתנ"ך על ידי דוד המלך, המלך השני של ישראל. השם שימש במדינות רבות ברחבי העולם, ואומץ על ידי תרבויות רבות. שם המשפחה דוד נפוץ ביותר בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-28 בשכיחותו. הוא נפוץ גם בצרפת, שם הוא שם המשפחה ה-39 בשכיחותו. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-44 הנפוץ ביותר. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-43 הנפוץ ביותר. באוסטרליה, זהו שם המשפחה ה-48 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דוד

לאורך ההיסטוריה, היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דוד. כמה מהבולטים ביותר כוללים:

דייויד בואי

דיוויד בואי היה זמר, כותב שירים ושחקן אנגלי, שזכה לתהילה בשנות ה-70 עם סגנון המוזיקה והאופנה הייחודי שלו. הוא היה אחד המוזיקאים המשפיעים ביותר במאה ה-20, וניתן להרגיש את השפעתו עד היום.

דייויד בקהאם

דייויד בקהאם הוא כדורגלן עבר אנגלי, ששיחק במנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד ונבחרת אנגליה. הוא אחד הספורטאים המצליחים והמוכרים בעולם, ונחשב לאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים.

דיוויד אטנבורו

דיוויד אטנבורו הוא שדר וחוקר טבע אנגלי, הידוע בעיקר בזכות סרטיו התיעודיים על עולם הטבע. הוא השפיע רבות בתחום ההיסטוריה הטבעית, ויצירתו נראתה על ידי מיליוני אנשים ברחבי העולם.

שכיחות שם המשפחה דוד

שם המשפחה דוד הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים בעולם. על פי World Names Profiler, זהו שם המשפחה ה-28 בשכיחותו בארצות הברית, שם המשפחה ה-39 הנפוץ בצרפת, שם המשפחה ה-44 הנפוץ ביותר בבריטניה, שם המשפחה ה-43 בשכיחותו בקנדה וה-48 הנפוץ ביותר. שם המשפחה באוסטרליה. שם המשפחה דוד נפוץ גם במדינות אחרות, כמו ישראל, גרמניה, ספרד ואיטליה. זה נפוץ גם במדינות רבות אחרות ברחבי העולם, כולל הודו, ברזיל, מקסיקו ודרום אפריקה. לסיכום, שם המשפחה דוד הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בעולם. מקורו בעברית, והוא נגזר מהשם העברי "דוד", שפירושו "אהוב". הוא נפוץ ביותר בארצות הברית, צרפת, בריטניה, קנדה ואוסטרליה, והוא נפוץ גם במדינות רבות אחרות ברחבי העולם. אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דיוויד כוללים את דיוויד בואי, דיוויד בקהאם ודיוויד אטנבורו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן