דף הבית » מומלץ בהקדם » תולדות שם המשפחה גבעתי

תולדות שם המשפחה גבעתי

תולדות שם המשפחה גבעתי

מקורות שם המשפחה גבעתי

שם המשפחה גבעתי הוא ממקור עברי, והוא נגזר מהמילה העברית "גבעתי", שפירושה "מתנה". מקורו של שם המשפחה הוא במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בישראל. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. לפי ההערכה, שם המשפחה גבעתי שימש משפחות יהודיות שעלו לישראל בסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20. שם המשפחה נמצא גם בקרב כמה משפחות לא יהודיות שאימצו את השם.

משמעות שם המשפחה גבעתי

שם המשפחה גבעתי נגזר מהמילה העברית "גבעתי", שפירושה "מתנה". ההערכה היא שהשם ניתן למי שניחנו בכישרון מיוחד או ביכולת מיוחדת. מאמינים גם שהוא ניתן למי שהיו נדיבים וטובי לב.

וריאציות של שם המשפחה גבעתי

לשם המשפחה גבעתי מספר וריאציות, כולל גבעתי, גבעתי, גבעתי, גבעתי, גבעתי וגבעתי.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה גבעתי

ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה גבעתי, ביניהם ראש ממשלת ישראל אהוד ברק, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה מָקוֹר מַשְׁמָעוּת וריאציות
גבעתי עִברִית מתנה גבעתי, גבעתי, גבעתי, גבעתי, גבעתי, גבעתי

שם המשפחה גבעתי הוא שם ייחודי ומעניין עם היסטוריה עשירה. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בישראל. שם המשפחה נגזר מהמילה העברית "גיוותי", שפירושה "מתנה", ומאמינים כי ניתן למי שניחן בכישרון או יכולת מיוחדים. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה גבעתי, ביניהם ראש ממשלת ישראל אהוד ברק, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל והשחקן והבמאי הישראלי אסי דיין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן