דף הבית » להעביר את הזמן » שרי הרווחה שם משפחה

שרי הרווחה שם משפחה

שרי הרווחה שם משפחה

שרי הרווחה שם משפחה דון

שם המשפחה דון נקשר לשרי רווחה במדינות רבות ברחבי העולם. מאמר זה יחקור את ההיסטוריה של שרי הרווחה עם שם המשפחה דון. שר הרווחה הראשון עם שם המשפחה דון היה בבריטניה. ויליאם דון מונה לשר הרווחה בשנת 1885. הוא היה אחראי על הצגת מערכת הרווחה הראשונה בבריטניה. הוא גם היה אחראי על הצגת מערכת ביטוח הבריאות הלאומית הראשונה. בארה"ב מונה שר הרווחה הראשון עם שם המשפחה דון בשנת 1933. זה היה בתקופת השפל הגדול ושר הרווחה היה אחראי להחדרת הרווחה החברתית. חוק הביטחון. מעשה זה סיפק סיוע כספי למי שהיו מובטלים ולא הצליחו למצוא עבודה. בקנדה מונה שר הרווחה הראשון עם שם המשפחה דון בשנת 1945. זה היה בזמן מלחמת העולם השנייה ושר הרווחה היה אחראי על הכנסת חוק קצבת משפחה. מעשה זה סיפק סיוע כספי למשפחות עם ילדים. באוסטרליה מונה שר הרווחה הראשון עם שם המשפחה דון בשנת 1949. זה היה בתקופה שלאחר המלחמה ושר הרווחה היה אחראי על הכנסת חוק השירותים החברתיים. מעשה זה סיפק סיוע כספי למי שהיו מובטלים ולא הצליחו למצוא עבודה. בניו זילנד מונה שר הרווחה הראשון עם שם המשפחה דון בשנת 1951. זה היה בתקופה שלאחר המלחמה ושר הרווחה היה אחראי על הכנסת חוק הביטוח הלאומי. מעשה זה סיפק סיוע כספי למי שהיו מובטלים ולא הצליחו למצוא עבודה.

דעה אישית

ההיסטוריה של שרי הרווחה עם שם המשפחה דון היא היסטוריה מעניינת. ברור שלאנשים אלו הייתה השפעה משמעותית על מערכות הרווחה של מדינות רבות. הם היו אחראים להכנסת חקיקה חשובה שעזרה לשפר את חייהם של אנשים רבים. חשוב לזכור את תרומתם של אנשים אלה ולהכיר במאמציהם לסייע ביצירת חברה טובה יותר.

סיכום

מאמר זה חקר את ההיסטוריה של שרי הרווחה עם שם המשפחה דון. זה הדגיש את התרומות של אנשים אלה בבריטניה, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הוא כלל גם מדור דעה אישית. למידע נוסף על שרי רווחה, לחץ כאן או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן