דף הבית » טופ 100 » שרי המשפטים שם משפחה 3 אותיות

שרי המשפטים שם משפחה 3 אותיות

2023-05-03 22:24:00+02:00

מה זה שר משפטים?

שר משפטים הוא פקיד ממשלתי האחראי על ניהול המשפט בשטח שיפוט מסוים. בחלק מהמדינות אחראי שר המשפטים גם על אכיפת החוקים והגנה על זכויות האזרח. שר המשפטים מתמנה לרוב על ידי ראש המדינה או הממשלה והוא אחראי על יישום החוקים ואכיפת המשפט.

שרי משפטים עם שם משפחה 3 אותיות

יש הרבה שרי משפטים עם שמות משפחה של שלוש אותיות. כמה מהבולטים ביותר כוללים:

ג'ון אשקרופט

ג'ון אשקרופט היה התובע הכללי של ארצות הברית משנת 2001 עד 2005. הוא מונה על ידי הנשיא ג'ורג' בוש ושימש כראש משרד המשפטים. במהלך כהונתו, הוא היה אחראי לאכיפת החוקים הפדרליים ולהגנה על זכויות האזרח.

אריק הולדר

אריק הולדר היה התובע הכללי של ארצות הברית בין השנים 2009 ל-2015. הוא מונה על ידי הנשיא ברק אובמה ושימש כראש משרד המשפטים. במהלך כהונתו, הוא היה אחראי לאכיפת החוקים הפדרליים ולהגנה על זכויות האזרח.

לורטה לינץ'

לורטה לינץ' הייתה התובעת הכללית של ארצות הברית בין השנים 2015 ל-2017. היא מונתה על ידי הנשיא ברק אובמה ושימשה כראש משרד המשפטים. במהלך כהונתה, היא הייתה אחראית לאכיפת החוקים הפדרליים ולהגנה על זכויות האזרח.

ג'ף סשנס

ג'ף סשנס היה התובע הכללי של ארצות הברית משנת 2017 עד 2018. הוא מונה על ידי הנשיא דונלד טראמפ ושימש כראש משרד המשפטים. במהלך כהונתו, הוא היה אחראי לאכיפת החוקים הפדרליים ולהגנה על זכויות האזרח.

סיכום

שרי משפטים בעלי שמות משפחה של שלוש אותיות כיהנו במדינות רבות ברחבי העולם. אנשים אלו היו אחראים לאכיפת החוקים ולהגנה על זכויות האזרח. הם גם היו אחראים על יישום החוקים ואכיפת הצדק. ארבעת האנשים הנידונים במאמר זה הם רק מעטים מתוך שרי המשפטים הרבים בעלי שמות משפחה בני שלוש אותיות. ישנם רבים נוספים ששירתו בתפקיד זה והיו אחראים לאכיפת החוקים ולהגנה על זכויות האזרח. למידע נוסף על שרי משפטים עם שמות משפחה של שלוש אותיות, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן