דף הבית » מגזין » שמות משפחה של שרי הליכוד: סקירה כללית

שמות משפחה של שרי הליכוד: סקירה כללית

2023-05-03 22:52:00+02:00

מבוא לשמות משפחה של שרי הליכוד

הליכוד היא מפלגה פוליטית גדולה בישראל, ושריה הם מהאנשים המשפיעים ביותר במדינה. ככזה, חשוב להבין את שמות המשפחה של שרי הליכוד. מאמר זה מספק סקירה של שמות המשפחה של שרי הליכוד בישראל. הוא כולל טבלת השרים ושמות משפחתם, וכן תשובות לשאלות נפוצות בנושא.

טבלת שמות משפחה של שרי הליכוד

שר בממשלה שם משפחה
בנימין נתניהו נתניהו
גדעון סער סער
ישראל כץ כץ
יריב לוין לוין
נפתלי בנט בנט
איילת שקד שקד
אביגדור ליברמן ליברמן
דוד ביטן ביתן
יואב גלנט גלנט
חיים כץ כץ
מירי רגב רגב
יובל שטייניץ שטייניץ
צחי הנגבי הנגבי
יריב לוין לוין
אופיר אקוניס אקוניס
גילה גמליאל גמליאל
אלי כהן כּוֹהֵן
יואב גלנט גלנט
אורי אריאל אריאל
חיים כץ כץ
יריב לוין לוין
איילת שקד שקד
דוד ביטן ביתן
יואב גלנט גלנט
חיים כץ כץ
מרים רגב רגב
יובל שטייניץ שטייניץ
צחי הנגבי הנגבי
יריב לוין לוין
אופיר אקוניס אקוניס
גילה גמליאל גמליאל
אלי כהן כּוֹהֵן

תולדות שמות משפחה של שרי הליכוד

הליכוד היא מפלגה פוליטית גדולה בישראל, ושריה הם מהאנשים המשפיעים ביותר במדינה. הליכוד נוסד ב-1973 על ידי מנחם בגין, ומאז הוא מפלגת השלטון בישראל במשך רוב הזמן. בליכוד היו שרים רבים במהלך השנים, ושמות משפחתם הפכו לשם נרדף למפלגה. שר הליכוד הראשון היה מנחם בגין, שכיהן כראש הממשלה בשנים 1977-1983. אחריו הגיע יצחק שמיר, שכיהן בין השנים 1983-1984 ושוב בין השנים 1986-1992. ראש הממשלה הבא של הליכוד היה בנימין נתניהו, שכיהן מ-1983. 1996 עד 1999 ושוב מ-2009 ועד היום. שרים בולטים נוספים בליכוד כוללים את אריאל שרון, אהוד אולמרט, אהוד ברק ושמעון פרס.

שאלות נפוצות על שמות משפחה של שרי הליכוד

מי ראש ממשלת הליכוד הנוכחי?

ראש ממשלת הליכוד הנוכחי הוא בנימין נתניהו. הוא מכהן כראש ממשלה מאז 2009.

מי היה ראש הממשלה הראשון בליכוד?

ראש הממשלה הראשון של הליכוד היה מנחם בגין, שכיהן בין השנים 1977-1983.

מהם שמות המשפחה של שרי הליכוד הנוכחיים?

שרי הליכוד הנוכחיים ושמות משפחתם הם: בנימין נתניהו (נתניהו), גדעון סער (סער), ישראל כץ (כץ), יריב לוין (לוין), נפתלי בנט (בנט), איילת שקד (שקד), אביגדור ליברמן. (ליברמן), דוד ביטן (ביתן), יואב גלנט (גלנט), חיים כץ (כץ), מירי רגב (רגב), יובל שטייניץ (שטייניץ), צחי הנגבי (הנגבי), יריב לוין (לוין), אופיר אקוניס (אקוניס). ), גילה גמליאל (גמליאל), אלי כהן (כהן), ואורי אריאל (אריאל).

סיכום

הליכוד היא מפלגה פוליטית גדולה בישראל, ושריה הם מהאנשים המשפיעים ביותר במדינה. מאמר זה סיפק סקירה של שמות המשפחה של שרי הליכוד בישראל. הוא כלל טבלת השרים ושמות משפחתם, וכן תשובות לשאלות נפוצות בנושא. ראש הממשלה הנוכחי של הליכוד הוא בנימין נתניהו, וראש הממשלה הראשון של הליכוד היה מנחם בגין. שרי הליכוד הנוכחיים ושמות משפחתם הם: בנימין נתניהו (נתניהו), גדעון סער (סער), ישראל כץ (כץ), יריב לוין (לוין), נפתלי בנט (בנט), איילת שקד (שקד), אביגדור ליברמן. (ליברמן), דוד ביטן (ביתן), יואב גלנט (גלנט), חיים כץ (כץ), מירי רגב (רגב), יובל שטייניץ (שטייניץ), צחי הנגבי (הנגבי), יריב לוין (לוין), אופיר אקוניס (אקוניס). ), גילה גמליאל (גמליאל), אלי כהן (כהן), ואורי אריאל (אריאל). הבנת שמות המשפחה של שרי הליכוד חשובה להבנת הנוף הפוליטי בישראל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן