דף הבית » טופ 100 » שמות משפחה של מחברים באנגלית – מדריך מקיף

שמות משפחה של מחברים באנגלית – מדריך מקיף

2023-04-06 08:58:00+02:00

מבוא לשמות משפחה של מחברים באנגלית

לשמות המשפחה של סופרים אנגלים יש היסטוריה ארוכה ומגוונת. מימיה הראשונים של השפה האנגלית, מחברים השתמשו בשמות משפחה כדי לזהות את עצמם ואת עבודתם. בעבר, סופרים רבים השתמשו בשם המשפחה שלהם כשם משפחתם, בעוד שאחרים השתמשו בשילוב של שמם הפרטי ושם משפחה. כיום, סופרים משתמשים לרוב בשילוב של שמם הפרטי ושם בדוי, או שם מורכב לחלוטין. ניתן לחלק את שמות המשפחה של סופרים אנגלים לשתי קטגוריות עיקריות: אלה ממוצא אנגלי ואלה ממוצא זר. שמות משפחה באנגלית נגזרים בדרך כלל משפתם של האנגלו-סכסים, שהתיישבו באנגליה במאה ה-5. לשמות אלו יש לרוב קשר חזק לארץ, כמו שמות שמקורם במקומות או מבעלי חיים. שמות משפחה זרים, לעומת זאת, נגזרים בדרך כלל משפת אבותיו של המחבר.

היסטוריה של שמות משפחה של מחבר אנגלי

ההיסטוריה של שמות משפחה של סופרים אנגליים קשורה קשר הדוק להיסטוריה של השפה האנגלית עצמה. בימיה הראשונים של השפה, המחברים השתמשו בשם המשפחה שלהם כשם משפחתם. זו הייתה דרך להבדיל את עצמם מחברים אחרים ומיצירתם. ככל שהשפה התפתחה, המחברים החלו להשתמש בשילוב של שמם הפרטי ושם משפחה. זה איפשר להם ליצור זהות ייחודית לעצמם וליצירתם. במאה ה-19, המחברים החלו להשתמש בשמות בדויים, או שמות מומצאים, כשמות המשפחה שלהם. זה איפשר להם ליצור זהות ייחודית לעבודתם מבלי להשתמש בשם המשפחה שלהם. מנהג זה הפך יותר ויותר פופולרי במאה ה-20, כאשר המחברים ביקשו ליצור קשר אישי יותר עם קוראיהם.

סופרים אנגלים מפורסמים ושמות המשפחה שלהם

לאורך ההיסטוריה, היו סופרים אנגלים מפורסמים רבים שהשתמשו בשמות המשפחה שלהם כדי לזהות את עצמם ואת עבודתם. כמה מהסופרים המפורסמים ביותר ושמות המשפחה שלהם כוללים:

וויליאם שייקספיר

ויליאם שייקספיר הוא ללא ספק הסופר האנגלי המפורסם ביותר בכל הזמנים. הוא השתמש בשם משפחתו, שייקספיר, כשם משפחתו.

צ'ארלס דיקנס

צ'ארלס דיקנס היה סופר מהמאה ה-19 שהשתמש בשם משפחתו, דיקנס, כשם משפחתו.

ג'יי קיי רולינג

ג'יי קיי רולינג היא סופרת מודרנית המשתמשת בשילוב של שמה הפרטי, ג'ואן, ובשם בדוי, רולינג, כשם משפחתה.

סיכום

לשמות משפחה של סופרים אנגליים יש היסטוריה ארוכה ומגוונת. מימיה הראשונים של השפה האנגלית, מחברים השתמשו בשמות משפחה כדי לזהות את עצמם ואת עבודתם. בעבר, סופרים רבים השתמשו בשם המשפחה שלהם כשם משפחתם, בעוד שאחרים השתמשו בשילוב של שמם הפרטי ושם משפחה. כיום, סופרים משתמשים לרוב בשילוב של שמם הפרטי ושם בדוי, או שם מורכב לחלוטין. ניתן לחלק את שמות המשפחה של סופרים אנגלים לשתי קטגוריות עיקריות: אלה ממוצא אנגלי ואלה ממוצא זר. שמות משפחה באנגלית נגזרים בדרך כלל משפת האנגלו-סכסים, בעוד ששמות משפחה לועזיים נגזרים בדרך כלל משפת אבותיו של המחבר. לאורך ההיסטוריה, היו סופרים אנגלים מפורסמים רבים שהשתמשו בשמות המשפחה שלהם כדי לזהות את עצמם ואת עבודתם. למידע נוסף על שמות משפחה של מחברים באנגלית, עיין בסרטון YouTube זה לקבלת מדריך מקיף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן