דף הבית » מומלץ בהקדם » שמות משפחה קנדיים: מדריך מקיף

שמות משפחה קנדיים: מדריך מקיף

שמות משפחה קנדיים: מדריך מקיף

מהו שם משפחה קנדי?

שם משפחה קנדי הוא שם משפחה שעובר מדור לדור. זה חלק מהזהות של אדם וניתן לייחס אותו אל אבותיו. שמות משפחה קנדיים נגזרים לרוב ממגוון מקורות, כולל תרבויות צרפתיות, בריטיות וילידים. הם יכולים להיגזר גם מעיסוקים, כינויים ומאפיינים פיזיים.

שמות משפחה קנדיים נפוצים

כמה משמות המשפחה הקנדיים הנפוצים ביותר כוללים את סמית', בראון, ווילסון, טיילור, מרטין ולבן. שמות אלו נגזרים לרוב מעיסוקים, כגון סמית' (נפח) וטיילור (חייט). שמות משפחה נפוצים אחרים כוללים את ג'ונסון, דייויס, ג'ונס ואנדרסון.

שמות משפחה קנדיים צרפתיים

שמות משפחה קנדיים רבים הם ממוצא צרפתי. שמות אלה מסתיימים לעתים קרובות ב-eau, -elle או -ier. שמות משפחה צרפתיים קנדיים נפוצים כוללים את בושאר, גננון, טרמבליי ורוי. שמות אלו נגזרים לעתים קרובות ממקומות בצרפת, כמו בושארד (מבושאר, צרפת) וטרמבליי (מ-Tremblay-en-France).

שמות משפחה קנדיים בריטיים

שמות משפחה קנדיים רבים הם ממוצא בריטי. שמות אלה מסתיימים לעתים קרובות ב-son, -ton או -field. שמות משפחה בריטיים קנדיים נפוצים כוללים את אנדרסון, ג'ונסון ווילסון. שמות אלו נגזרים לרוב ממקומות בבריטניה, כמו אנדרסון (מאנדרסון, אנגליה) ווילסון (מווילסון, אנגליה).

שמות משפחה ילידים קנדיים

שמות משפחה קנדיים רבים הם ממוצא ילידי. שמות אלה מסתיימים לרוב ב-o או -a. שמות משפחה ילידים קנדיים נפוצים כוללים שחור, צהוב ואדום. שמות אלו נגזרים לרוב מהשמות המסורתיים של שבטים ילידים, כמו שחור (משבט ה-Blackfoot) וצהוב (משבט Yellowknives).

וריאציות של שמות משפחה קנדיים

לשמות משפחה קנדיים יש לרוב וריאציות, כגון וריאציות איות או איות חלופי. לדוגמה, ניתן לאיית את שם המשפחה סמית' גם סמית' או סמית'. באופן דומה, ניתן לאיית את שם המשפחה ג'ונסון גם ג'ונסטון או ג'ונסטון.

סיכום

שמות משפחה קנדיים הם חלק חשוב מזהותו של אדם וניתן לייחס אותם לאבותיו הקדמונים. לעתים קרובות הם נגזרים ממגוון מקורות, כולל תרבויות צרפתיות, בריטיות וילידיות. שמות משפחה קנדיים נפוצים כוללים את סמית', בראון, ווילסון, טיילור, מרטין ולבן. וריאציות של שמות משפחה קנדיים קיימות לעתים קרובות, כגון וריאציות איות או איות חלופי. למידע נוסף על שמות משפחה קנדיים, צפה בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן