דף הבית » מדריך שמות משפחה לאום אחר » 10 שמות משפחה גאורגים נפוצים

10 שמות משפחה גאורגים נפוצים

שמות משפחה גאורגים

שמות משפחה גאורגים הם חלק חשוב מאוד מהתרבות הגיאורגית. לעתים קרובות הם קשורים למשפחה, למדינה ואפילו למדינה. השם משמש גם במדינות אחרות כמו רוסיה וארמניה.

שמות המשפחה הגרוזיניים קשורים לעתים קרובות למשפחה, מדינה ומדינה. השם משמש גם במדינות אחרות כמו רוסיה וארמניה. שם המשפחה הוא גם חלק משפות רבות כמו ארמנית ורוסית, שם הוא מבוטא כ”שב” או “שבב”.

שמות המשפחה הגרוזיניים קשורים לעתים קרובות למשפחה, מדינה ומדינה. ניתן למצוא אותם בשפות רבות כמו ארמנית (במיוחד בצורת שבב) או רוסית (במיוחד בצורת סוויאטוי). אבל אפשר למצוא אותם גם בשפות אחרות כמו טורקית או גרמנית (כמו שבוד).

להלן רשימה של שמות משפחה גאורגים:

  1. Beridze

  2. Kapanadze

  3. Gelashvili

  4. Maisuradze

  5. Giorgadze

  6. Tsiklauri

  7. Lomidze

  8. Mamedova

  9. Tskhoidze

  10. Nozadze

    איך עובדים שמות משפחה גרוזיניים?

    עם הוספת סיומות שונות, שמות משפחה גאורגים נגזרים מפטרונימים או, פחות נפוץ, מטופונימים. קיימות סיומות גאורגיות אזוריות שונות. הסיומות הגיאורגיות הפופולריות ביותר הן: -שווילי (-): ממערב ומזרח ג’ורג’יה, כלומר “ילד”.

    שמות גרוזיניים

    שמות גאורגים הם ייחודיים וייחודיים. יש להם משמעות מיוחדת עבור האנשים שחיים שם, כמו גם עבור האנשים המגיעים ממדינות אחרות.

    שמות גאורגים הם ייחודיים ומעניינים. אבל גם קשה מאוד לזכור אותם. השפה הגיאורגית היא שפה מסובכת מאוד ומספר המילים בה עצום.

    השמות הגאורגיים מלאים בסופים שונים, כך שקשה לזכור את כולם. זה מקשה על אנשים להשתמש בהם בחיי היומיום שלהם. הרבה אנשים מתקשים לזכור את הסוף של שם, גם אם יש רק מילה אחת בשם – זה יגרום לבעיות כשמנסים להשתמש בה בחיי היומיום כי תשכחו מה משמעות השם או מה מקורו ( לדוגמה, ניתן לכתוב את “קוטושווילי” כ”קוטושווילי”, אבל “קוטושווילי” פירושו “בנו של קוטושיב”).

    שמות גאורגים הם ייחודיים ומובחנים, אבל יש להם גם הרבה קווי דמיון זה עם זה. לכן, חשוב להבין את ההבדל ביניהם.

    להלן השמות הגיאורגיים הידועים:

    Males: Giorgi, Davit, Zurab, Levan, Aleksandre, Irakli, Mikheil, Tamaz, Nikoloz and Avtandil.

    Females: Nino, Tamar, Mariam, Maia, Nana, Ketevan, Natela, Manana, Natia and Ana.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן