דף הבית » מדריך שמות משפחה לאום אחר » 10 שמות המשפחה האמריקאיים המובילים

10 שמות המשפחה האמריקאיים המובילים

שמות משפחה אמריקאים

ארה”ב היא אחת המדינות המפורסמות בעולם. יש לה היסטוריה עשירה ומגוונת, ושמות רבים קשורים בה. ישנם שמות משפחה רבים בארה”ב, אך רק מעטים מהם ייחודיים. בנוסף, לכמה שמות משפחה יש מספר איותים שונים.

שמות משפחה אמריקאים הם השמות הנפוצים ביותר בעולם. החלק ה’אמריקאי’ של שמות המשפחה הללו יכול להיות מקור לגאווה עבור אנשים רבים. בארה”ב, מספר שמות המשפחה האמריקאים נמצא במגמת עלייה. ההערכה היא שיש יותר מ-2 מיליון שמות משפחה במדינה.

יש אנשים שחושבים ששמות משפחה אמריקאים הם היצירתיים ביותר, קשים להגייה וקשים לאייתם. זה לא נכון. כאן נוכיח שזה לא נכון על ידי התבוננות בכמה משמות המשפחה האמריקאים המפורסמים ביותר.

זוהי רשימה של שמות משפחה אמריקאים:

  1. סמית
  2. ג’ונסון
  3. וויליאמס
  4. חום
  5. ג’ונס
  6. גרסיה
  7. מילר
  8. דייויס
  9. רודריגז
  10. מרטינז

שמות משפחה אמריקאיים לבנות

בארה”ב, יש הרבה שמות משפחה אמריקאיים לבנות. שמות המשפחה האמריקאים לבנות כולם נפוצים מאוד. שמות משפחה אמריקאיים לבנות הם הפופולריים ביותר בעולם. למעשה, שמות משפחה אלה כל כך פופולריים עד שתוכל למצוא אותם בהרבה אתרים ובצורות שונות של מדיה. שמות המשפחה האמריקאים לבנות הם הרבה יותר מסובכים מאלה של בנים. יש כל כך הרבה וריאציות שקשה לעקוב אחר כולן. רוב הזמן, אנשים משתמשים בשילוב של 2 או 3 שמות שונים.

בעידן של מדיה חברתית ושיווק מקוון, קל למצוא שמות משפחה אמריקאיים לבנות. אבל מהם שמות המשפחה האמריקאים הפופולריים ביותר לבנות?

להלן רשימה של שמות משפחה אמריקאיים לבנות:

אדיסון

קאסידי

דילייני

ליפול על

הארלו

נתיב

קנדי

מונרו

מקנזי

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן