דף הבית » מומלץ בהקדם » שם משפחה Surmili: מדריך מקיף

שם משפחה Surmili: מדריך מקיף

2023-05-06 06:17:00+02:00

מהו שם המשפחה סורמילי?

שם המשפחה סורמילי הוא שם משפחה יהודי נפוץ ממוצא מזרח תיכוני. מאמינים שמקורו באזור ישראל של ימינו, והוא נמצא כיום במדינות רבות ברחבי העולם. השם נגזר מהמילה העברית "שורמילי", שפירושה "שלום שלי". זהו שם משפחה פופולרי בקרב יהודים, והוא נמצא גם בקרב חלק מהאוכלוסיות הלא-יהודיות.

היסטוריה של שם המשפחה סורמילי

לשם המשפחה סורמילי יש היסטוריה ארוכה ועשירה. מאמינים שמקורו באזור ישראל של ימינו, והוא נמצא כיום במדינות רבות ברחבי העולם. התיעוד המוקדם ביותר הידוע של שם המשפחה מתוארך למאה ה-12, כאשר אדם יהודי בשם שורמילי בן שמואל הוזכר במסמך מהעיר עכו. שם המשפחה סורמילי נמצא במדינות רבות לאורך המאות, כולל ספרד, פורטוגל , איטליה, גרמניה וארצות הברית. במאה ה-19, יהודים רבים בעלי שם המשפחה סורמילי היגרו לארצות הברית, שם התיישבו בערים כמו ניו יורק, פילדלפיה ושיקגו.

שימוש נוכחי בשם המשפחה Surmili

כיום, שם המשפחה סורמילי עדיין נפוץ בקרב יהודים, כמו גם בקרב חלק מהאוכלוסיות הלא-יהודיות. הוא נמצא לרוב בישראל, בארצות הברית ובמדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סורמילי

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סורמילי, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמרת הישראלית עפרה חזה והשחקן והקומיקאי האמריקאי אדם סנדלר.

וריאציות של שם המשפחה סורמילי

לשם המשפחה סורמילי יש וריאציות רבות, כולל שורמילי, שורמילי, שורמיל, שורמול ושורמילוב.

אנשים מפורסמים עם וריאציות של שם המשפחה סורמילי

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם וריאציות של שם המשפחה סורמילי, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו (שורמילי), הזמרת הישראלית עפרה חזה (שורמול), והשחקן והקומיקאי האמריקאי אדם סנדלר (שורמילוב).

סיכום

שם המשפחה סורמילי הוא שם משפחה יהודי נפוץ ממוצא מזרח תיכוני. מאמינים שמקורו באזור ישראל של ימינו, והוא נמצא כיום במדינות רבות ברחבי העולם. השם נגזר מהמילה העברית "שורמילי", שפירושה "שלום שלי". זהו שם משפחה פופולרי בקרב יהודים, והוא נמצא גם בקרב חלק מהאוכלוסיות הלא-יהודיות. לשם המשפחה סורמילי יש היסטוריה ארוכה ועשירה, והוא נפוץ עד היום. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה Surmili, כמו גם וריאציות רבות של שם המשפחה.

טבלה של וריאציות שמות משפחה של סורמילי

וָרִיאַצִיָה אדם מפורסם
שורמילי בנימין נתניהו
בשורמי עפרה חזה
שורמיל אדם סנדלר
שורמול
שורמילוב

שם המשפחה סורמילי הוא חלק חשוב מההיסטוריה והתרבות היהודית, והוא נפוץ עד היום. זהו שם משפחה פופולרי בקרב יהודים, והוא נמצא גם בקרב חלק מהאוכלוסיות הלא-יהודיות. לשם המשפחה סורמילי יש היסטוריה ארוכה ועשירה, והוא נפוץ עד היום. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה Surmili, כמו גם וריאציות רבות של שם המשפחה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן