דף הבית » טופ 100 » שם משפחה Storkheim: מבט לתוך ההיסטוריה של שם ייחודי

שם משפחה Storkheim: מבט לתוך ההיסטוריה של שם ייחודי

2023-06-05 11:15:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה סטורקהיים?

שם המשפחה Storkheim הוא ממקור גרמני, והוא נגזר מהמילים הגרמניות "Storch" ו-"Heim", שמשמעותן "חסידה" ו"בית", בהתאמה. מכאן עולה כי הנושא המקורי של השם היה שומר חסידות או אדם שחי ליד קן חסידות. השם נמצא גם בקהילות יהודיות, שם מאמינים שהוא וריאציה של השם העברי "שטרקהיים".

ההיסטוריה של שם המשפחה סטורקהיים

התיעוד המוקדם ביותר הידוע של שם המשפחה Storkheim מתוארך למאה ה-13, כאשר אדם בשם היינריך פון Storkheim הוזכר במסמך מהעיר נירנברג. השם התפשט מאז ברחבי אירופה ומחוצה לה, כאשר תיעוד של שם המשפחה נמצא במדינות כמו אוסטריה, צרפת, ארצות הברית ואפילו ישראל.

Storkheim באוסטריה

שם המשפחה Storkheim נפוץ במיוחד באוסטריה, שם מאמינים שמקורו. תיעוד של השם ניתן למצוא עוד במאה ה-16, כאשר אדם בשם הנס סטורקהיים הוזכר במסמך מהעיר וינה. השם התפשט מאז ברחבי הארץ, כאשר תיעוד של שם המשפחה נמצא בערים כמו גראץ, לינץ וזלצבורג.

Storkheim בארצות הברית

שם המשפחה סטורקהיים נמצא גם בארצות הברית, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים גרמנים במאה ה-19. ניתן למצוא רשומות של השם בערים כמו ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו.

סטורקהיים בישראל

שם המשפחה סטורקהיים נמצא גם בישראל, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מהגרים יהודים בתחילת המאה ה-20. תיעוד של השם ניתן למצוא בערים כמו תל אביב, ירושלים וחיפה.

השכיחות של שם המשפחה סטורקהיים כיום

כיום, שם המשפחה Storkheim נמצא ברחבי העולם, כאשר תיעוד השם נמצא במדינות כמו אוסטריה, צרפת, ארצות הברית וישראל. לפי האתר Forebears, שם המשפחה נפוץ ביותר באוסטריה, שם הוא שם המשפחה ה-1,890 בשכיחותו. זהו גם שם המשפחה ה-3,735 הנפוץ ביותר בארצות הברית, ושם המשפחה ה-4,945 הנפוץ ביותר בישראל.

סיכום

שם המשפחה Storkheim הוא ממקור גרמני, והוא נגזר מהמילים הגרמניות "Storch" ו-"Heim", שמשמעותן "חסידה" ו"בית", בהתאמה. מאמינים כי מקור השם באוסטריה, ומאז התפשט ברחבי אירופה ומחוצה לה. כיום, שם המשפחה נמצא בכל העולם, כאשר תיעוד השם נמצא במדינות כמו אוסטריה, צרפת, ארצות הברית וישראל. למידע נוסף על ההיסטוריה והשכיחות של שם המשפחה Storkheim, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן