דף הבית » אנציקלופדיה » שם משפחה שרמן: מבט מקיף על מקורותיו ומשמעותו

שם משפחה שרמן: מבט מקיף על מקורותיו ומשמעותו

2023-06-08 00:34:00+02:00

מהו שם המשפחה שרמן?

שם המשפחה שרמן הוא שם אנגלי נפוץ, שנגזר מהמילים האנגליות הישנות "scear" ו-"mann", כלומר "איש הפלך". השם נרשם לראשונה בספר Domesday של 1086, ומאמינים שמקורו במחוז נורפולק, אנגליה. שם המשפחה שרמן נמצא גם בסקוטלנד, אירלנד ווילס. שם המשפחה שרמן מקושר לרוב עם ארצות הברית, שם הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר. מאמינים כי הוא הובא לארצות הברית על ידי מהגרים מאנגליה, סקוטלנד ואירלנד. למשפחת שרמן היסטוריה ארוכה ומכובדת בארצות הברית, כאשר רבים מבני המשפחה בולטים שירתו בצבא, בפוליטיקה ובעסקים.

ההיסטוריה של משפחת שרמן

למשפחת שרמן היסטוריה ארוכה ומכובדת, הנמשכת עד המאה ה-11. החבר הקדום ביותר שתועד במשפחה היה ויליאם דה שרמן, שתועד בספר דומסדיי של 1086. המשפחה הייתה במקור מנורפולק, אנגליה, ומאמינים שהיא צאצאית של הפולשים הנורמנים של אנגליה. משפחת שרמן הייתה בולטת באנגליה במשך מאות שנים, ורבים מבני המשפחה החזיקו בעמדות כוח והשפעה. במאה ה-16 עברה המשפחה לאירלנד, שם הפכו לבעלי אדמות בולטים. במאה ה-19 היגרו רבים מבני המשפחה לארצות הברית, שם הפכו לבולטים בעסקים ובפוליטיקה.

חברים בולטים במשפחת שרמן

לאורך מאות השנים, היו הרבה חברים בולטים במשפחת שרמן. ויליאם Tecumseh Sherman, גנרל האיחוד במהלך מלחמת האזרחים האמריקאית, הוא אולי הבן המפורסם ביותר במשפחה. לזכותו מיוחסת הובלת כוחות האיחוד לניצחון במלחמה, והוא זכור בזכות מסע הפרסום המפורסם שלו "מצעד לים". חברים בולטים נוספים במשפחה כוללים את רוג'ר שרמן, החותם על הכרזת העצמאות, וג'יימס סקולקראפט שרמן , סגן הנשיא ה-27 של ארצות הברית. היו גם הרבה אנשי עסקים בולטים, פוליטיקאים ומנהיגים צבאיים שהיו בני משפחת שרמן.

המשמעות של שם המשפחה שרמן

שם המשפחה שרמן נגזר מהמילים האנגליות הישנות "scear" ו-"mann", כלומר "איש הפלך". השם ניתן במקור למי שהיה מנהיג מקומי או בעל קרקע בולט בפלך מסוים. עם הזמן, השם נקשר לכוח, אומץ ומנהיגות. לסיכום, שם המשפחה שרמן הוא שם אנגלי נפוץ, שמקורו במילים האנגליות הישנות "scear" ו-"mann", כלומר "איש הפלך". ". השם נרשם לראשונה בספר Domesday של 1086, ומאמינים שמקורו במחוז נורפולק, אנגליה. למשפחת שרמן היסטוריה ארוכה ומכובדת, כאשר רבים מבני המשפחה בולטים שירתו בצבא, בפוליטיקה ובעסקים. השם קשור לכוח, אומץ ומנהיגות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן