דף הבית » מעניין » שם משפחה שריקי: היסטוריה קצרה

שם משפחה שריקי: היסטוריה קצרה

שם משפחה שריקי: היסטוריה קצרה

מהו מקור שם המשפחה שריקי?

מקורו של שם המשפחה שריקי הוא בימי הביניים, כאשר הוא שימש ככינוי לאדם שנחשב לדמותו של שריקי, סוג של ציפור. השם נגזר מהמילה האנגלית הישנה "scric", שפירושה "שריק". השם תועד לראשונה במאה ה-12, כאשר הוא שימש כשם משפחה על ידי משפחה במחוז נורפוק האנגלי.

התפשטות שם המשפחה שריקי

שם המשפחה שריקי התפשט ברחבי אנגליה ובסופו של דבר למקומות אחרים בעולם. במאה ה-16, השם תועד בסקוטלנד, אירלנד וארצות הברית. עד המאה ה-19, השם התפשט לקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

משמעות שם המשפחה שריקי

סביר להניח ששם המשפחה שריקי נגזר מהמילה האנגלית הישנה "scric", שפירושה "שריק". סביר להניח שהשם שימש כינוי לאדם שנחשב דומה לשרייק, סוג של ציפור. השריק ידוע במקורו החד ובהרגלו לשפד את טרפו בקוצים או בתיל.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שריקי

היו כמה אנשים בולטים עם שם המשפחה שריקי לאורך ההיסטוריה. במאה ה-19 היה המשורר והמחזאי האנגלי וויליאם שריקי דמות בולטת בעולם הספרות. במאה ה-20, השחקן והבמאי האמריקאי רוברט שריקי היה דמות ידועה בתעשיית הבידור.

מעיל הנשק של שריקי

למשפחת שריקי יש סמל שמקורו בימי הביניים. הסמל כולל מגן ועליו שריקה, יחד עם שברון ושלושה כוכבים. המגן מוקף בזר של עלי דפנה, המהווה סמל לניצחון ולכבוד.

משפחת שריקי היום

שם המשפחה שריקי עדיין בשימוש היום, ויש הרבה אנשים הנושאים את השם. השם נפוץ ביותר בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. ישנם גם אנשים עם שם המשפחה שריקי בחלקים אחרים של העולם, כולל בריטניה, אירלנד ודרום אפריקה. שם המשפחה שריקי הוא תזכורת לתקופה שבה אנשים קיבלו כינויים על סמך המאפיינים הפיזיים שלהם. זוהי תזכורת לחשיבות המשפחה ולכוחו של השם לעצב את זהותו של אדם. לאלו הנושאים את שם המשפחה שריקי, זוהי תזכורת לשורשיו ומקור לגאווה. למידע נוסף על ההיסטוריה של שם המשפחה שריקי, מצא מידע נוסף בויקיפדיה . למידע נוסף על הכושלת, צפה בסרטונים ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן