דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה של שרי הביטחון: מדריך מקיף

שם משפחה של שרי הביטחון: מדריך מקיף

שם משפחה של שרי הביטחון: מדריך מקיף

שם משפחה של שרי הביטחון: מדריך מקיף

שרי הביטחון אחראים להגנה על מדינותיהם. הם אחראים לצבא, לכוחות המזוינים ולביטחון האומה שלהם. ככאלה, הם מהאנשים החשובים ביותר בעולם. במאמר זה נסתכל על שמות משפחה של שרי ביטחון מרחבי העולם.שרי הביטחון מגיעים ממגוון רקעים ומדינות. חלקם מארצות הברית, בעוד שאחרים ממדינות כמו רוסיה, סין והודו. לכל מדינה יש מערך שרי ביטחון ייחודי משלה, ולכל אחד מהם שם משפחה אחר. לפניכם רשימה של כמה משרי הביטחון הבולטים ושמות משפחתם.

ארצות הברית

לארצות הברית יש היסטוריה ארוכה של שרי הגנה. שר ההגנה הנוכחי הוא מארק אספר, ששם משפחתו הוא אספר. לפניו, היה ג'יימס מאטיס, ששם משפחתו מאטיס. שרי הגנה בולטים נוספים מארצות הברית כוללים את רוברט גייטס, ששם משפחתו גייטס, ולאון פנטה, ששם משפחתו פאנטה.

רוּסִיָה

לרוסיה יש היסטוריה ארוכה של שרי הגנה גם כן. שר ההגנה הנוכחי הוא סרגיי שויגו, ששם משפחתו הוא שויגו. לפניו היה אנטולי סרדיוקוב, ששם משפחתו הוא סרדיוקוב. שרי הגנה בולטים נוספים מרוסיה כוללים את דמיטרי רוגוזין, ששם משפחתו רוגוזין, וסרגיי איבנוב, ששם משפחתו איבנוב.

חרסינה

לסין יש גם היסטוריה ארוכה של שרי הגנה. שר ההגנה הנוכחי הוא Wei Fenghe, ששם משפחתו הוא ווי. לפניו, היה צ'אנג וואנקוואן, ששם משפחתו צ'אנג. שרי הגנה בולטים נוספים מסין כוללים את ליאנג גואנגלי, ששם משפחתו ליאנג, וקאו גאנגצ'ואן, ששם משפחתו הוא קאו.

הוֹדוּ

להודו יש היסטוריה ארוכה גם של שרי הגנה. שר ההגנה הנוכחי הוא ראג'נאת' סינג, ששם משפחתו הוא סינג. לפניו היה מנוהר פאריקר, ששם משפחתו הוא פאריקר. שרי הגנה בולטים נוספים מהודו כוללים את ארון ג'ייטלי, ששם משפחתו ג'ייטלי, ו-AK אנטוני, ששם משפחתו הוא אנטוני.

השוואה מהירה

מדינה שר הביטחון שם משפחה
ארצות הברית מארק אספר אספר
רוּסִיָה סרגיי שויגו שויגו
חרסינה ווי פנגה ווי
הוֹדוּ ראג'נאת' סינג סינג

לסיכום, שרי הביטחון מגיעים ממגוון מרקעים ומדינות. לכל מדינה יש מערך שרי ביטחון ייחודי משלה, ולכל אחד מהם שם משפחה אחר. מאמר זה סיפק מדריך מקיף לשמות המשפחה של שרי ביטחון מרחבי העולם. למידע נוסף, ניתן לצפות בסרטון זה על שם המשפחה של שרי הביטחון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן