דף הבית » מגזין » שם משפחה של שינדלר: היסטוריה ומקור

שם משפחה של שינדלר: היסטוריה ומקור

שם משפחה של שינדלר: היסטוריה ומקור

מהו שם המשפחה של שינדלר?

שם המשפחה שינדלר הוא שם משפחה גרמני שמקורו בימי הביניים. היא נגזרת מהמילה הגרמנית "שינדל", שפירושה "מגן". משפחת שינדלר הייתה במקורה משפחת אצולה שהחזיקה בסמל עם מגן כסמלה. משפחת שינדלר הייתה ידועה גם בכושרה הצבאי ולעתים קרובות נקראה להגן על מולדתה.

היסטוריה של שם המשפחה שינדלר

משפחת שינדלר הופיעה לראשונה בימי הביניים באזור בוואריה הגרמנית. המשפחה הייתה במקור משפחת אצולה והחזיקה בסמל עם מגן כסמלה. משפחת שינדלר נודעה גם בכושרה הצבאי ולעתים קרובות נקראה להגן על מולדתה. משפחת שינדלר נודעה גם במעורבותה באמנויות ובמדעים. הם נודעו כפטרונים של האמנויות והמדעים, ורבים מחבריהם היו חוקרים ומדענים בעלי שם. משפחת שינדלר נודעה גם במעורבותה בפוליטיקה. הם היו מעורבים בפוליטיקה של האזור ולעתים קרובות נקראו לשמש יועצים למשפחות השלטות.

אבולוציה של שם המשפחה שינדלר

שם המשפחה שינדלר התפתח עם הזמן. הוא נמצא כעת במדינות רבות ושונות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. משפחת שינדלר התפשטה גם לאזורים אחרים באירופה, כמו בריטניה, צרפת וגרמניה.

שינדלר בארצות הברית

משפחת שינדלר הגיעה לראשונה לארצות הברית בסוף המאה ה-19. הם התיישבו במערב התיכון, בעיקר בוויסקונסין ובמינסוטה. משפחת שינדלר התפשטה מאז לאזורים אחרים של ארצות הברית, כולל קליפורניה, טקסס וניו יורק.

שינדלר בקנדה

גם משפחת שינדלר הגיעה לקנדה בסוף המאה ה-19. הם התיישבו בעיקר באונטריו ובקוויבק. משפחת שינדלר התפשטה מאז לאזורים אחרים של קנדה, כולל קולומביה הבריטית, אלברטה ומניטובה.

שינדלר באוסטרליה וניו זילנד

משפחת שינדלר הגיעה גם לאוסטרליה וניו זילנד בסוף המאה ה-19. הם התיישבו בעיקר במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס. משפחת שינדלר התפשטה מאז לאזורים אחרים של אוסטרליה וניו זילנד, כולל קווינסלנד, דרום אוסטרליה וטסמניה. לשם המשפחה שינדלר יש היסטוריה ארוכה ועשירה. זהו שם משפחה גרמני שמקורו בימי הביניים ומאז התפשט למדינות רבות ושונות ברחבי העולם. משפחת שינדלר עסקה בפוליטיקה, באמנויות ובמדעים, והייתה פטרונית של האמנויות והמדעים. משפחת שינדלר התפשטה גם לאזורים אחרים באירופה, כמו בריטניה, צרפת וגרמניה. משפחת שינדלר התפשטה גם לארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. למידע נוסף על משפחת שינדלר, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן