דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה של שטרית: סקירה מהירה

שם משפחה של שטרית: סקירה מהירה

שם משפחה של שטרית: סקירה מהירה

מהו שם המשפחה שטרית?

שם המשפחה שטרית הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. מאמינים שמקורו באזור ישראל של ימינו, אם כי הוא נמצא גם במדינות אחרות באזור. שם המשפחה שטרית נמצא לרוב בישראל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקור שם המשפחה שטרית

מקורו של שם המשפחה שטרית אינו ידוע בוודאות. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, אך המיקום המדויק אינו ידוע. ייתכן שמקורו של שם המשפחה שטרית באזור ישראל של ימינו, כפי שהוא נמצא לרוב באותה ארץ.

שכיחות שם המשפחה שטרית

שם המשפחה שטרית נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-18 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה שטרית הוא שם המשפחה ה-8,856 הנפוץ ביותר. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-4,735 הנפוץ ביותר. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-4,945 הנפוץ ביותר.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
ישראל ה-18
ארצות הברית 8,856
קנדה 4,735
הממלכה המאוחדת 4,945

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שטרית

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה שטרית. אלה כוללים את הפוליטיקאי הישראלי יצחק שטרית, הזמר והיוצר הישראלי שלמה שטרית, והשחקן והקומיקאי הישראלי יוסי שטרית.

סיכום

שם המשפחה שטרית הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. הוא נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-18 בשכיחותו. הוא נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה שטרית, ביניהם הפוליטיקאי הישראלי יצחק שטרית, הזמר והיוצר הישראלי שלמה שטרית והשחקן והקומיקאי הישראלי יוסי שטרית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן