דף הבית » TOP10 » שם משפחה של רפאל: סקירה מקיפה

שם משפחה של רפאל: סקירה מקיפה

שם משפחה של רפאל: סקירה מקיפה

סקירה כללית של שם המשפחה של רפאל

שם המשפחה רפאל הוא שם נפוץ במקומות רבים בעולם, שמקורו בשפה העברית. השם נגזר מהמילה העברית "רפאל", שפירושה "אלוהים ריפא". השם מאוית גם כ"רפאל" או "רפאל" בחלק מהמדינות. שם המשפחה של רפאל נמצא לרוב במדינות כמו ספרד, פורטוגל, איטליה, צרפת וישראל. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה, מקסיקו וברזיל. בארצות הברית, שם המשפחה רפאל הוא השם ה-5,837 הנפוץ ביותר, כאשר כ-1,000 אנשים נושאים את השם.

מקור שם המשפחה של רפאל

מקורו של שם המשפחה רפאל ניתן למקור בשפה העברית. השם נגזר מהמילה העברית "רפאל", שפירושה "אלוהים ריפא". השם מאוית גם כ"רפאל" או "רפאלה" בחלק מהמדינות. השם נמצא לרוב במדינות כמו ספרד, פורטוגל, איטליה, צרפת וישראל. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה, מקסיקו וברזיל. בארצות הברית, שם המשפחה רפאל הוא השם ה-5,837 הנפוץ ביותר, כאשר כ-1,000 אנשים נושאים את השם.

רפאל בספרד

בספרד, שם המשפחה רפאל הוא השם ה-8 הנפוץ ביותר, כאשר כ-1.2 מיליון איש נושאים את השם. השם נגזר מהמילה העברית "רפאל", שפירושה "אלוהים ריפא". השם מאוית גם כ"רפאל" או "רפאלה" בחלק מהמדינות. השם נמצא לרוב באזורי אנדלוסיה, קסטיליה-לה מנצ'ה וקטלוניה. הוא נמצא גם באזורים אחרים כמו גליציה, מדריד וחבל הבאסקים.

רפאל בפורטוגל

בפורטוגל, שם המשפחה רפאל הוא השם החמישי בשכיחותו, עם כ-1.1 מיליון איש הנושאים את השם. השם נגזר מהמילה העברית "רפאל", שפירושה "אלוהים ריפא". השם מאוית גם כ"רפאל" או "רפאלה" במדינות מסוימות. השם נמצא לרוב באזורים של ליסבון, פורטו והאיים האזוריים. הוא נמצא גם באזורים אחרים כמו אלגרבה, מדיירה והצפון.

רפאל באיטליה

באיטליה, שם המשפחה רפאל הוא השם ה-11 הנפוץ ביותר, עם כ-800,000 אנשים הנושאים את השם. השם נגזר מהמילה העברית "רפאל", שפירושה "אלוהים ריפא". השם מאוית גם כ"רפאל" או "רפאלה" במדינות מסוימות. השם נמצא לרוב באזורי לומברדיה, ונטו ואמיליה-רומאניה. הוא נמצא גם באזורים אחרים כמו טוסקנה, פיימונטה וקמפניה.

רפאל בצרפת

בצרפת, שם המשפחה רפאל הוא השם ה-15 הנפוץ ביותר, עם כ-600,000 אנשים הנושאים את השם. השם נגזר מהמילה העברית "רפאל", שפירושה "אלוהים ריפא". השם מאוית גם כ"רפאל" או "רפאל" בחלק מהמדינות. השם נמצא לרוב באזורים של איל-דה-פרנס, פרובנס-אלפ-קוט ד'אזור ולנגדוק-רוסיון. הוא נמצא גם באזורים אחרים כמו אקוויטניה, מידי-פירנאים ובריטני.

סיכום

שם המשפחה רפאל הוא שם נפוץ במקומות רבים בעולם, שמקורו בשפה העברית. השם נגזר מהמילה העברית "רפאל", שפירושה "אלוהים ריפא". השם מאוית גם כ"רפאל" או "רפאלה" בחלק מהמדינות. השם נמצא לרוב במדינות כמו ספרד, פורטוגל, איטליה, צרפת וישראל. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה, מקסיקו וברזיל. בארצות הברית, שם המשפחה רפאל הוא השם ה-5,837 הנפוץ ביותר, כאשר כ-1,000 אנשים נושאים את השם. מקורו של שם המשפחה רפאל ניתן למקור בשפה העברית. השם נגזר מהמילה העברית "רפאל", שפירושה "אלוהים ריפא". השם מאוית גם כ"רפאל" או "רפאלה" בחלק מהמדינות. השם נמצא לרוב במדינות כמו ספרד, פורטוגל, איטליה, צרפת וישראל. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה, מקסיקו וברזיל. בארצות הברית, שם המשפחה רפאל הוא השם ה-5,837 הנפוץ ביותר, כאשר כ-1,000 אנשים נושאים את השם. שם המשפחה רפאל הוא שם נפוץ בחלקים רבים של העולם, שמקורו נובע מהשפה העברית. השם נגזר מהמילה העברית "רפאל", שפירושה "אלוהים ריפא". השם מאוית גם כ"רפאל" או "רפאל" במדינות מסוימות. השם נמצא לרוב במדינות כמו ספרד, פורטוגל, איטליה, צרפת וישראל. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה, מקסיקו וברזיל. בארצות הברית, שם המשפחה רפאל הוא השם ה-5,837 הנפוץ ביותר, כאשר כ-1,000 אנשים נושאים את השם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן