דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה של רולינק: סקירה מהירה

שם משפחה של רולינק: סקירה מהירה

שם משפחה של רולינק: סקירה מהירה

מהו שם המשפחה רולינק?

שם המשפחה רולינק הוא שם פטרונימי, הנגזר מהשם הפרטי רולנד. השם נגזר מהיסודות הגרמאניים hrod, כלומר "תהילה" ואדמה, כלומר "ארץ" או "טריטוריה". השם זכה לפופולריות בשיר האפוס הצרפתי מהמאה ה-12 La Chanson de Roland, המספר את סיפורו של אביר אמיץ בשם רולנד שמת בקרב. השם נמצא בשימוש בצורות שונות ברחבי אירופה מאז ימי הביניים.

מקור והיסטוריה של שם המשפחה רולינק

מקורו של שם המשפחה רולינק הוא בגרמניה, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-13. משערים שהוא הובא לאזור על ידי מתיישבים צרפתים. השם נמצא לרוב במדינות הגרמניות בוואריה ובאדן-וירטמברג. הוא נמצא גם באוסטריה, שוויץ והולנד. שם המשפחה רולינק נמצא גם בארצות הברית, שם הוא תועד לראשונה בסוף המאה ה-19. הוא נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו.

שימוש מודרני בשם המשפחה רולינק

שם המשפחה רולינק עדיין בשימוש היום, אם כי הוא אינו נפוץ כפי שהיה פעם. הוא נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה, שוויץ והולנד. הוא נמצא גם בארצות הברית, שם הוא נמצא לרוב במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו.

וריאציות של שם המשפחה רולינק

לשם המשפחה רולינק יש וריאציות רבות, כולל Rollin, Rollink, Rollinck, Rollincken, Rollinckes, Rollinckx, Rollincks, Rollincksen, Rollinckses ו-Rolincksx.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רולינק

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רולינק, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני הנס רולינק, המלחין והמנצח האוסטרי יוהאן רולינק, והצייר והפסל ההולנדי יאן רולינק.

השוואה מהירה

שֵׁם מָקוֹר הִיסטוֹרִיָה שימוש מודרני
רולינק גֶרמָנִיָה המאה ה 13 גרמניה, אוסטריה, שוויץ, הולנד, ארה"ב

שם המשפחה רולינק הוא שם פטרונימי, הנגזר מהשם הפרטי רולנד. מאמינים שמקורו בגרמניה, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-13. הוא נמצא לרוב במדינות בוואריה ובבאדן-וירטמברג בגרמניה, כמו גם באוסטריה, שוויץ, הולנד וארצות הברית. לשם יש וריאציות רבות, כולל Rollin, Rollink, Rollinck, Rollincken, Rollinckes, Rollinckx, Rollincks, Rollincksen, Rollinckses ו-Rolincksx. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רולינק, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני הנס רולינק, המלחין והמנצח האוסטרי יוהאן רולינק, והצייר והפסל ההולנדי יאן רולינק.

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה רולינק עדיין בשימוש היום?

ת: כן, שם המשפחה רולינק עדיין בשימוש היום, למרות שהוא לא נפוץ כמו פעם. הוא נמצא לרוב בגרמניה, אוסטריה, שוויץ, הולנד וארצות הברית.

ש: מהן כמה וריאציות של שם המשפחה רולינק?

ת: לשם המשפחה רולינק יש וריאציות רבות, כולל רולין, רולינק, רולינק, רולינקן, רולינקס, רולינקקס, רולינקס, רולינקסן, רולינקס ורולינקס.

ש: האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רולינק?

ת: כן, יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רולינק, כולל השחקן והבמאי הגרמני הנס רולינק, המלחין והמנצח האוסטרי יוהאן רולינק, והצייר והפסל ההולנדי יאן רולינק.

סיכום

שם המשפחה רולינק הוא שם פטרונימי, הנגזר מהשם הפרטי רולנד. מאמינים שמקורו בגרמניה, שם הוא תועד לראשונה במאה ה-13. הוא נמצא לרוב במדינות בוואריה ובבאדן-וירטמברג בגרמניה, כמו גם באוסטריה, שוויץ, הולנד וארצות הברית. לשם יש וריאציות רבות, כולל Rollin, Rollink, Rollinck, Rollincken, Rollinckes, Rollinckx, Rollincks, Rollincksen, Rollinckses ו-Rolincksx. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רולינק, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני הנס רולינק, המלחין והמנצח האוסטרי יוהאן רולינק, והצייר והפסל ההולנדי יאן רולינק. שם המשפחה רולינק עדיין בשימוש היום, אם כי הוא אינו נפוץ כפי שהיה פעם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן