דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה של קרקוקלי – היסטוריה ומקור

שם משפחה של קרקוקלי – היסטוריה ומקור

שם משפחה של קרקוקלי – היסטוריה ומקור

מהו שם המשפחה של קרקוקלי?

שם המשפחה קרקוקלי הוא שם ייחודי ועתיק שעבר בדורות. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא עד היום במדינות רבות. משמעות השם אינה ברורה, אך סביר להניח שהוא נגזר מהמילה הערבית "קראק", שפירושה "סלע". כמו כן, מאמינים כי השם נגזר מהמילה הטורקית "קארה", שפירושה "שחור".

ההיסטוריה והמקור של שם המשפחה קרקוקלי

מקורו של שם המשפחה Karkokali הוא במזרח התיכון, והוא נמצא עד היום במדינות רבות. משערים כי הוא שימש כשם משפחה במזרח התיכון מאז המאה ה-16. השם נמצא לרוב בטורקיה, איראן, עיראק וסוריה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארמניה, אזרבייג'ן וישראל. משמעות השם אינה ברורה, אך סבורים שהוא נגזר מהמילה הערבית "קראק", שפירושה "סלע". כמו כן, מאמינים כי השם נגזר מהמילה הטורקית "קארה", שפירושה "שחור".

קרקוקלי בטורקיה

שם המשפחה Karkokali נמצא לרוב בטורקיה. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא עד היום במדינות רבות. השם נמצא לרוב בטורקיה, איראן, עיראק וסוריה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארמניה, אזרבייג'ן וישראל. בטורקיה, שם המשפחה Karkokali נמצא לרוב בעיר איסטנבול. מאמינים שמקור השם במזרח התיכון, והובא לטורקיה על ידי מהגרים מהמזרח התיכון. השם נמצא גם בערים טורקיות אחרות כמו אנקרה, איזמיר ובורסה.

קרקוקלי באיראן

שם המשפחה Karkokali נמצא גם באיראן. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא עד היום במדינות רבות. השם נמצא לרוב בטורקיה, איראן, עיראק וסוריה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארמניה, אזרבייג'ן וישראל. באיראן, שם המשפחה Karkokali נמצא לרוב בעיר טהראן. מאמינים שמקור השם במזרח התיכון, והובא לאיראן על ידי מהגרים מהמזרח התיכון. השם נמצא גם בערים אחרות באיראן כמו עוספיה, שיראז ומשהד.

קרקוקלי בעיראק

שם המשפחה Karkokali נמצא גם בעיראק. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא עד היום במדינות רבות. השם נמצא לרוב בטורקיה, איראן, עיראק וסוריה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארמניה, אזרבייג'ן וישראל. בעיראק, שם המשפחה Karkokali נמצא לרוב בעיר בגדאד. מאמינים שמקור השם במזרח התיכון, והובא לעיראק על ידי מהגרים מהמזרח התיכון. השם נמצא גם בערים עיראקיות אחרות כמו בצרה, מוסול וכירכוכ.

קרקוקלי בסוריה

שם המשפחה Karkokali נמצא גם בסוריה. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא עד היום במדינות רבות. השם נמצא לרוב בטורקיה, איראן, עיראק וסוריה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארמניה, אזרבייג'ן וישראל. בסוריה, שם המשפחה Karkokali נמצא לרוב בעיר דמשק. מאמינים שמקור השם במזרח התיכון, והובא לסוריה על ידי מהגרים מהמזרח התיכון. השם נמצא גם בערים אחרות בסוריה כמו חאלב, חומס וחמה.

סיכום

שם המשפחה קרקוקלי הוא שם עתיק וייחודי שעבר בדורות. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא עד היום במדינות רבות. משמעות השם אינה ברורה, אך סביר להניח שהוא נגזר מהמילה הערבית "קראק", שפירושה "סלע". כמו כן, מאמינים כי השם נגזר מהמילה הטורקית "קארה", שפירושה "שחור". שם המשפחה Karkokali נמצא לרוב בטורקיה, איראן, עיראק וסוריה. למידע נוסף על ההיסטוריה והמקור של שם המשפחה Karkokali, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן