דף הבית » מגזין » שם משפחה של קרטיס: מקור ומשמעות

שם משפחה של קרטיס: מקור ומשמעות

שם משפחה של קרטיס: מקור ומשמעות

שם משפחה של קרטיס: מקור ומשמעות

שם המשפחה של קרטיס הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה הצרפתית העתיקה "curtis", שפירושה "חצר". מאמינים כי שימש לראשונה כשם משפחה על ידי הנורמנים-צרפתים, שאימצו אותו לאחר הכיבוש הנורמני של 1066. שם המשפחה קרטיס נמצא לרוב באנגליה, וויילס וסקוטלנד, אך נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

שם משפחה של קרטיס באנגליה

שם המשפחה קרטיס נמצא לרוב באנגליה, שם הוא שם המשפחה ה-517 הנפוץ ביותר. זה נפוץ במיוחד במחוזות דבון, קורנוול וסומרסט. בדבון, שם המשפחה קרטיס הוא שם המשפחה ה-32 בשכיחותו, בעוד שבקורנוול הוא שם המשפחה ה-33 בשכיחותו. בסומרסט, שם המשפחה קרטיס הוא שם המשפחה ה-39 הנפוץ ביותר.

שם משפחה של קרטיס בוויילס

שם המשפחה קרטיס נמצא גם בוויילס, שם הוא שם המשפחה ה-551 הנפוץ ביותר. הוא נפוץ במיוחד במחוזות גלמורגן, מונמות'שייר וקרמרתנשייר. בגלמורגן, שם המשפחה קרטיס הוא שם המשפחה ה-41 הנפוץ ביותר, בעוד שבמונמות'שייר הוא שם המשפחה ה-43 הנפוץ ביותר. בקרמרטנשייר, שם המשפחה קרטיס הוא שם המשפחה ה-44 הנפוץ ביותר.

שם משפחה של קרטיס בסקוטלנד

שם המשפחה קרטיס נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא שם המשפחה ה-845 הנפוץ ביותר. זה נפוץ במיוחד במחוזות אברדנשייר, אנגוס וארגייל. באברדינשייר, שם המשפחה קרטיס הוא שם המשפחה ה-58 בשכיחותו, בעוד שבאנגוס הוא שם המשפחה ה-59 בשכיחותו. ב-Argyll, שם המשפחה קרטיס הוא שם המשפחה ה-60 בשכיחותו.

שם משפחה של קרטיס במדינות אחרות

שם המשפחה קרטיס נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בארצות הברית, שם המשפחה קרטיס הוא שם המשפחה ה-517 בשכיחותו, בעוד שבקנדה הוא שם המשפחה ה-612 בשכיחותו. באוסטרליה, שם המשפחה קרטיס הוא שם המשפחה ה-517 בשכיחותו, בעוד שבניו זילנד זהו שם המשפחה ה-517 הנפוץ ביותר.

דעה אישית

שם המשפחה של קרטיס הוא שם משפחה נפוץ מאוד במדינות רבות, ומעניינים לחקור את מקורו ומשמעותו. מעניין לציין ששם המשפחה קרטיס נפוץ במיוחד באנגליה, וויילס וסקוטלנד, אך נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. אם תרצה לברר מידע נוסף על שם המשפחה של קרטיס, תוכל לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן