דף הבית » המלצת הצוות » שם משפחה של קלמר: היסטוריה מקיפה

שם משפחה של קלמר: היסטוריה מקיפה

2023-05-11 09:15:00+02:00

מקור ומשמעות שם המשפחה קלמר

שם המשפחה של קלמר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "קלמר", שפירושה "אמיץ" או "חזק". מקורו של השם הוא מימי הביניים, כאשר הוא שימש לציון אדם בעל אומץ וכוח רב. השם שימש גם להתייחסות לאדם שהיה מנהיג או מגן. שם המשפחה קלמר נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ארצות הברית, קנדה וישראל. בגרמניה, השם מאוית "קלמר", בעוד שבאוסטריה ובשווייץ הוא מאוית "קלמר". בארצות הברית ובקנדה, השם מאוית לעתים קרובות "רגוע" או "קלמר". בישראל נכתב השם "קלמר".

הפצת שם המשפחה קלמר

מאמינים ששם המשפחה של קלמר התפשט ברחבי אירופה במהלך ימי הביניים, כאשר הוא שימש לציון אדם בעל אומץ וכוח רב. השם שימש גם להתייחסות לאדם שהיה מנהיג או מגן. שם המשפחה קלמר נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ארצות הברית, קנדה וישראל. בגרמניה, השם מאוית "קלמר", בעוד שבאוסטריה ובשווייץ הוא מאוית "קלמר". בארצות הברית ובקנדה, השם מאוית לעתים קרובות "רגוע" או "קלמר". בישראל נכתב השם "קלמר". שם המשפחה קלמר נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. בארצות הברית, השם הוא שם המשפחה ה-1,921 הנפוץ ביותר. בקנדה, השם הוא שם המשפחה ה-2,845 הנפוץ ביותר. בישראל השם הוא שם המשפחה ה-1,948 בשכיחותו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קלמר

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה של קלמר, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני דיטר קלמר, הפיזיקאי האוסטרי-אמריקאי וזוכה פרס נובל ארווין קלמר, והשחקן והבמאי הישראלי-אמריקאי אורן קלמר.

וריאציות של שם המשפחה קלמר

לשם המשפחה של קלמר יש וריאציות רבות, כולל קלמר, קלמר וקלמר. במקרים מסוימים, השם עשוי להיות מאויית גם קלמרר או קלמר.

קלמר

וריאציית קלמר של שם המשפחה קלמר נפוצה ביותר באוסטריה ובשווייץ. באוסטריה, השם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו, בעוד שבשוויץ הוא שם המשפחה ה-5 בשכיחותו.

רגוע יותר

הווריאציה הרגועה של שם המשפחה קלמר נפוצה ביותר בארצות הברית ובקנדה. בארצות הברית, השם הוא שם המשפחה ה-1,921 הנפוץ ביותר, בעוד שבקנדה הוא שם המשפחה ה-2,845 הנפוץ ביותר.

קלמר

וריאציית קלמר של שם המשפחה קלמר נפוצה ביותר בארצות הברית ובקנדה. בארצות הברית, השם הוא שם המשפחה ה-2,945 הנפוץ ביותר, בעוד שבקנדה הוא שם המשפחה ה-3,845 הנפוץ ביותר.

קלמרר

וריאציה קלמרר של שם המשפחה קלמר נפוצה ביותר בגרמניה. בגרמניה, השם הוא שם המשפחה ה-9 הנפוץ ביותר.

סיכום

שם המשפחה של קלמר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית התיכונה "קלמר", שפירושה "אמיץ" או "חזק". מקורו של השם הוא מימי הביניים, כאשר הוא שימש לציון אדם בעל אומץ וכוח רב. השם נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ארצות הברית, קנדה וישראל. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה של קלמר, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני דיטר קלמר, הפיזיקאי האוסטרי-אמריקאי וזוכה פרס נובל ארווין קלמר, והשחקן והבמאי הישראלי-אמריקאי אורן קלמר. לשם המשפחה של קלמר יש וריאציות רבות, כולל קלמר, קלמר, קלמר, קלמרר וקלמר. שם המשפחה קלמר נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן